Jedenáctý závod letošního seriálu se uskuteční na okruhu Zhuhai a seriál se tak po své premiéře a zároveň derniéře v roce 1999 do Číny navrací. Tehdy zvítězil Olivier Beratta a Karl Wendlinger s vozem Chrysler Viper týmu ORECA. Délka závodu je standardní, tedy maximálně 500 kilometrů a nebo tři hodiny.
Promotér seriálu Stephane Ratel přiznal, že ho překvapila změna, která se v Číně za těch několik málo let odehrála a především obrovské motoristické nadšení.
„Byl jsem zapojen do organizace vůbec prvního mezinárodního motoristického podniku v lidově demokratické Číně v roce 1994 a následně pak závodu v Shanghai, jenž se konal o pět let později. Mám tedy pocit, že jsem v tomto směru průkopníkem,“ prohlásil Ratel.
Podpisem smlouvy s Čínou je kalendář na rok 2004 kompletní a nezůstalo jen u toho, obě strany se dohodly, že o rok později se budou v Číně konat dva závody se čtrnáctidenním odstupem. První v Zhuhai a druhý v Shanghai.
Také prezident Mezinárodní automobilové federace Max Mosley projevil z podpisu velkou radost a ocenil skutečnost, že se tak Čína dostává do skutečného mezinárodního motoristického kolbiště, neboť se závod seriálu FIA GT uskuteční 14 dní po premiérové Grand Prix Číny Formule 1.
Foto: Auto News Network
V Číně se pojede
Představitelé obou stran podepsali vzájemnou smlouvu a 12. listopadu se FIA GT vrací do Číny.