Stáj, která jako jediná dokázala bojovat v absolutním pořadí se silnějšími vozy Audi R8, testovala opět s letošním prototypem Lola EX257-AER/MG. Za volantem vozu se startovním číslem 16 se představili opět James Weaver a Butch Leitzinger. Ve druhém voze se první den střídali úřadující šampion Chris Dyson a Andy Lally. Na zbývající dva dny se k Dysonovi ve voze číslo 20 připojil jeho letošní kolega Andy Wallace.
Tým byl s testy zaměřenými především na výkon pneumatik Goodyear a spolehlivost vozu spokojen. Celkem odjely oba vozy více než 1400 mil.
„Vůz opět létal a my jsme se toho spoustu dozvěděli. Pro vývoj před novou sezonou máme správný směr,“ prohlásil James Weaver.
Andy Lally se účastnil ALMS již třetí rok. V letech 2001 a 2002 závodil s prototypy, ale v roce letošním působil v týmu Zip Racing Porsche ve třídě GT. „Tým byl fantastický a vůz tím nejpůsobivějším, jaký jsem kdy pilotoval,“ řekl po testech Lally.
„Po Pettit jsem se opravdu nemohl dočkat, až se znovu vrátím do vozu. Spolu s Andy Lallym jsem se věnoval první den různým nastavením vozu. S Andy Wallacem jsme pak v této práci pokračovali po zbývající dva dny. Myslím si, že jsme byli schopni vyzkoušet některé nové a zajímavé nápady i díly a máme za sebou velmi produktivní test pneumatik. Test nás staví do dobré pozice v mezisezonní přípravě,“ prohlásil šéf týmu a pilot v jedné osobě Chris Dyson.
Foto: Archiv
Dyson Racing Team opět na dráze
Tým letošních šampionů třídy LMP 675 strávil tři dny na okruhu Sebring Internacional Raceway.