Brněnský 5,402 km dlouhý okruh viděl již za osm lety spoustu zajímavých závodů a není důvod, aby tomu letos bylo jinak. Předchozích šest závodů vidělo pět různých vítězných vozů, ze tří různých týmů. Nejúspěšnějším byl Phoenix Carsport, který se svou Corvette naposledy vyhrál v Bukurešti a v Brně bude chtít na tento úspěch navázat. V každém letošním závodě jezdci dostávali, nebo jim naopak byla odebírána, zátěž podle umístění. Nejvíce zátěže si do Brna přivážejí vedoucí borci Bertolini a Bartels. Na kopcovité brněnské trati by to mohl být problém, což je optimální příležitost pro některé z jejich pronásledovatelů.
Mezi hlavní se řadí například rakouský tým Jetalliance, pro který je Brno v podstatě domácím závodem. Dalším kandidátem je Gigawave, který získal již mnoho pódiových umístění, ale na nejvyšší vavřín stále čeká. Nesmí se zapomínat také na SRT, když duo Bouchut s Maassenem prokázali svoje ambice vítězstvím již letos v Monze. PK Carsport se ze začátku sezóny trápil, ale v Bukurešti dojeli se svým Saleenem těsně za pódiem na čtvrtém místě. Vitaphone zde zvítězil již vloni a i přes jejich zátěž je nesmíme nijak odepisovat.
Po letní přestávce následuje Brno
Letní měsíce jsou již pryč a FIA GT se po vzrušení z 24 Hours of Spa a městském závodu v Bukurešti vrací k “normálnímu“ závodění. Brno, které je v kalendáři již od roku 2000, bude hostit letošní sedmý závod.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít