Audi si se svým modelem R10 v posledních třech letech podmanilo motoristický svět. Lidé z Ingolstadtu umístili svůj dieselový výtvor na dráhy v zimě sezony 2005/2006 a hned se radovali z vítězství na Sebringu a také získali všechna celková vítězství v LeMans. V loňském roce dostal německý výrobce poprvé silného konkurenta v podobě Peugeotu. Přes nesčetné úspěchy a zkušenosti z předchozích let mohou pánové od Audi teprve loňský rok počítat za výrazný úspěch.
V závodech v letošním roce je situace ovšem značně odlišná: Nejenom, že je Peugeot extrémně rychlý, ale je také velice spolehlivý. „Máme auto, které je už od roku 2006 na závodních tratích. Vývoj šel postupně dál, ale rozhodně to byly spíše evoluce než revoluce. Když se podíváte na vůz z roku 2006 a na letošní specifikaci, tak uvidíte dvě aerodynamické změny. To není opravdu mnoho,“ říká pilot Audi Marco Werner. Vůz konkurence je důsledný koncept, říká vítěz LeMans z předchozích třech roků. „Dokonce jsem slyšel, že Peugeot na příští rok připravuje nový vůz.“
Audi R10 úspěšně navázalo na úspěšnou tradici svého předchůdce R8. Otázkou tedy jen zůstává: Co přijde teď? Z továrny Audi přišla serveru 'Motorsport-Total.com' odpověď, že se k této otázce zatím nechtějí vyjadřovat, ale je pravdou, že už tyto vozy závodí 3 roky a většinou je to ten správný čas na obměnu.
Poslední představení Audi R10 TDI?
Po časech z testů před 24 hodinovkou v LeMans je francouzský konkurent jasným favoritem. Spekulace se tedy začaly točit kolem nového prototypu Audi.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Halinu Pawlowskou zradilo zdraví: Jaká je prognóza na následující měsíce?
-
Jiří Langmajer čekal v Himalájích na zázrak! Myslel, že už nezvládne jít dál
-
Martin Dejdar řekl, co je zrůdné! Jde o politiku
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
Počasí: Zimu do Česka přinesla tlaková níže Caetano. Co od ní můžeme čekat?