Audi R10 TDi a Shell opět v LeMans vítězí

Již druhým rokem pohánělo závodní palivo Shell V-Power Diesel vítězný tým k prvnímu místu v závodě 24 hodin Le Mans. Po loňském historickém vítězství, kdy v Le Mans poprvé vyhrál dieselový vůz, protnulo Audi R10 TDI opět jako první cílovou pásku strhujícího 24 hodinového závodu.

Trvale vysoký výkon motoru poháněný závodním palivem Shell V-Power Diesel dovolil pilotům týmu Audi Sport Franku Bielovi, Emanuelu Pirrovi a Marcu Wernerovi dokončit francouzský závodní okruh během 369 kol. Vítězné Audi dojelo do cíle s výrazným náskokem, poháněné Shell V-Power Dieselem, obsahujícím syntetickou složku GTL, která průběžně čistí vstřikovací systém.

Kombinace techniky vozu Audi TDI a palivové technologie Shell V-Power Diesel tak opět dokázala svoji neporazitelnost. Audi Sport spolu se Shellem se tak stávají průkopníky novodobé dieselové revoluce.

Shell V-Power Diesel díky svému složení dodává motoru více síly po delší dobu a zvyšuje tak jeho výkon. Je jediným prémiovým dieselovým palivem, založeným na pokrokové syntetické palivové technologii. Speciální závodní palivo, které zvítězilo v Le Mans, bylo odborníky vytvořeno na základě stejné technologie, jaká se používá pro běžně dostupné palivo V-Power Diesel. To v současné době nabízí více než 5 000 čerpacích stanic po celé Evropě včetně České republiky.

Dr. Wolfgang Ullrich, ředitel Audi: „I v letošním ročníku bylo pro nás důležité mít po boku partnera, který chápe význam čistících přísad obsažených v palivu. Jsme opravdu nadšeni ze spolupráce se společností Shell, průkopníkem technologie syntetického GLT, jenž je tak zásadní součástí závodního paliva Shell V-Power Diesel.“

Shell

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy