Vitaphone Racing obhájil své loňské vítězství, kdy protnuli cílovou čáru jako první Bartels a Bertolini. Salo / Biagi dokázali překonat vítěze kvalifikace Hezemanse a Deletraze s Corvette stáje Carsport o 37 vteřin. Třetí místo patřilo Kumpenovi s Longinem ve druhém a starším Chevroletu téže stáje.
„Jsem opravdu šťastný, tohle vítězství patří Michaelovi Bartelsovi k brzkému uzdravení. Mika Salo mi řekl, že by si moc přál vyhrát, neboť je to jeho jediný start ve třídě GT1, tak jsem rád, že se nám podařilo jeho přání splnit. Já sám mám v pondělí narozeniny, tak jsem si dal krásný dárek. Když měla Corvette potíže, získali jsme náskok a výhodu. Měli jsme dobrou strategii a Michelin nám připravil skvělé gumy. Mika odvedl skvělou práci, má bohaté zkušenosti a hodně jsem se toho od něj naučil," uvedl Biagi. „Většinu práce odvedl Thomas, bylo pro mne obtížné se tak rychle aklimatizovat na vůz, tým udělal vynikající práci jsem šťastný,“ doplnil bývalý pilot Formule 1 Mika Salo.
Mike Hezemans si pochvaloval svůj vůz v první části závodu, ale díky strategii zbyly na jeho kolegu Deletraze staré pláště z předchozího závodu a Jean-Denis nezvládl řízení, což skončilo smykem. „Byl by to vyrovnaný závod ještě více, v úvodní části jsme měli nejlepší vůz startovního pole, ale naše riskantní strategie nevyšla, Jean-Denis dostal smyk, ale v cíli jsme byli druzí, takže spokojenost," prohlásil Hezemans.
Zástupci britského Aston Martin stačili pouze na čtvrté místo, Wendlinger a Sharp získali cenné body poté, co v Číně nebodovali. Páté místo obsadilo další Maserati Picciniho a Bertoliniho, které následovali v dalším Maserati Montanari a Ramos.
Vítězům z prvního závodu Mückemu a Bassengovi se tentokrát nedařilo a jejich Lamborghini na soupeře a bodované pozice nestačilo.
Celkové pořadí