V prvním závodě, v roce 1923 značka Bentley byla jediným nefrancouzským zástupcem ve startovním poli. Poté následovala vítězná šňůra této britské značky a to v roce 1924, 1927, 1928, 1929 a 1930. Potom se značka Bentley ze závodních tratí stáhla a do roku 2001 nebyla v této oblasti aktivní.
V roce 2001 se Bentley vrací na trať Bugatti v Le Mans s tříletým plánem. V prvním roce (2001) skončili na třetím místě, o rok později čtvrtí, no a letos značka získala slavné vítězství. Toto vítězství definitivně skoncovalo se sedmi německými vítězstvími.
Posádka vítězného vozu č. 7 Tom Kistensen, Rinaldo Capello a Guy Smith v letošním ročníku dominovala od startu až do cíle. V podstatě až na krátkou výměnou v čele závodu se svojí sesterskou posádkou vozu č. 8 Brabham, Blundell a Herbert se vůz č. 7 ani na chvíli nevzdal své pozice.
Tři jezdci této vítězné posádky se drželi v čele 370 kol z celkových odjetých 377. Tato výhra je pro jezdce Guy Smitha a Rinalda Capella vůbec prvním vítězstvím v Le Mans, i když v minulosti zde zaznamenali již umístění na druhé pozici.
Tom Kristensen se dnes stal součástí významné historie Le Mans, protože se stal jezdcem, který zde získal čtyři po sobě jdoucí vítězství, ale v posledních dvou letech za jinou značku. Kristensen se sedmkrát účastnil závodu v Le Mans, z toho pětkrát zvítězil v letech 1997, 2000, 2001, 2002 a 2003. Zatím se zapojil do dvorany slávy k pětinásobnému vítězi Dereku Bellovi a jedno vítězství mu chybí na slavného Jackieho Ickxe, který vlastní šest vítězství v patnácti účastech.
Druhá posádka v letošním ročníku, Bentley č. 8 s jezdci Herbert, Blundell, Brabham ztacela v cíli na vítězné trio dvě kola. A žádná jiná posádka v tomto závodě vítězný vůz kromě č. 8 neohrozila. Johnny Herbert se může utěšit tím, že zajel vůbec nejrychlejší kolo letošního závodu s hodnotou 3m35,529s.
Audi, značka, která nebyla v posledních třech ročnících poražena, letos prostě na Bentleye nestačila. Vůz č. 6 týmu Champion Racing a posádka Pirro, Lehto, Johansson skončil 5 kol za vítězným vozem na třetím místě, po nádherném boji s další posádkou vozu č. 5 Audi, jenž byla z týmu Audi Japan Goh. Tato skončila na čtvrtém místě.
V posledním vystoupení ve třídě LMP 900 se posádka vozu č. 11 JML Panoz Team umístila na nejlepší pozici v historii této značky na okruhu Le Mans. Tento výsledek byl tvrdě vybojován s vozem č. 13 Courage, jenž bojoval o pátou příčku s Panozem v poslední hodině závodu. Nakonec vůz Courage předjela i posádka Lammers, Bosch, Wallace z týmu Racing for Holland, která tak úžasným způsobem zazářila v kvalifikaci a také v samotném závodě.
Nakonec týmu Courage Competition s jezdci Cochet, Gregoire, Gounon se musela spokojit až ze sedmou pozicí. Osmou a devátou pozici obsadily další vozy Courage, ale tentokrát z týmu Pescarolo Sport a posádkami Boullion, Lagorce, Sarrazin a Minassian, Ayari, Helary.
Na 10. pozici skončil první vůz třídy LM GTS týmu Veloqx Prodrive č. 88 Ferrari 550 Maranello a vítězná posádka třídy GTS Kox, Enge, Davies. Tato posádka zajela závod v podstatě bez větších technických a jezdeckých problémů.
Sesterská posádka týmu Veloqx Prodrive č. 80, která po většinu závodu jela na druhém místě ve třídě, nakonec závod nedokončila. Druhá tak mohla skončit první posádka s vozem č. 50 Chevrolet Corvette týmu Corvette Racing Gary Pratt a na třetím místě jejich týmová dvojka č. 53.
V letošním ročníku se objevilo několik zajímavých projektů, jako například japonský vůz Dome Mugen týmu Kondo Racing. Jeden z vozů Dome právě příjemně překvapil v případě posádky Lammers, Bosch, Wallace.
O závodě Le Mans by se dalo psát dlouho a dlouho. Naše redakce se této kategorii závodů bude i nadále zabývat a budeme pro vás sbírat všechny zajímavé informace a zprávy.
Jeden ročník skončil a brzy začnou přípravy na ten další. Nashledanou u ročníku 2004.
Konečné výsledky ročníku 2003: