Konečný výsledek je pro rým zklamáním, protože mohl bojovat o třetí vítězství sezony.
Tým měl slibný začátek, Stephane Sarrazin udržel první místo s vozem DBR9 s číslem 009 a týmový kolega Darren Turner si polepšil ze třetího místa na druhé. Turner ve 12. kole přišel o druhou příčku a jen o kolo později čekalo velké zklamání na Sarrazina, když došlo ke kontaktu s Audi číslo 2, který poslal vůz 009 do štěrkového kačírku zatáčky 12. Na trať byl vyslán zpomalovací vůz, aby mohl být 009 vytažen zpět na cestu. Vůz 007 v té chvíli zvolil zastavit v boxech a po excelentní práci mechaniků se Turner vrátil na trať na prvním místě třídy GT1.
Sarrazin byl rovněž v boxech a po výjezdu na trať měl ztrátu tří kol na lídra GT1. Ve voze zůstal až do 29. kola, kdy vyjel zpomalovací vůz na trať podruhé, a předal vůz Pedru Lamymu. Portugalec si vedl dobře až do 55. kola, kdy ho postihl defekt a musel do boxů. Sarrazin se při té příležitosti vrátil do vozu, který dovedl až do cíle. Turner odjel s vozem 007 dva stinty a krátce před uplynutím dvou hodin před volant Tomáši Engemu. Enge vyjel z boxů na třetím místě a chvíli poté došlo ke třetímu nasazení zpomalovacího vozu. Po vyvěšení zelených vlajek Enge vybojoval druhé místo odvážným předjížděcím manévrem v páté zatáčce. O několik minut později ale čekalo tým velké zklamání v podobě defektu levé přední pneumatiky. Vynucená zastávka odsunula Engeho na třetí místo, do cíle závodu zbývalo jen něco málo přes 10 minut. Sarrazin dojel čtvrtý se ztrátou pěti kol.
Tým doufá, že v dalším závodu ALMS v Mosportu bude mít více štěstí. Kanada uvidí dalším díl ALMS v neděli 3. září.
Tomáš Enge: „Dnes jsme si asi zasloužili lepší výsledek než třetí a čtvrté místo, ale dali jsme do toho maximum. Musím poděkovat Darrenovi za skvělou práci, kterou odvedl v prvních dvou stintech. Bohužel jsem dostal chvíli před koncem defekt, při třetí výjezdu zpomalovacího vozu jsme navíc ztratili kolo na vedoucí vůz GT1. Očekával jsem, že Olivier(Beretta) mě zkusí zablokovat a bude svou stopu bránit více, než jak to nakonec udělal, když jsem ho před koncem závodu předjel.Ale byl jsem připraven bojovat tak ostře, jak to jenom půjde. Na konci manévru jsem si myslel, že se to zatáčky nevejdu, ale naštěstí se to povedlo.“
Darren Turner: „Projednou jsme měli štěstí na startu, pravá strana se rozjela rychleji a dostal jsem se tak na druhé místo. Zůstal jsem poblíž Stephana a všechny čtyři vozy GT1 byly v hodně těsném souboji až do chvíle, kdy jsem udělal malou chybu v zatáčce Kink a klesnul jsem o jedno místo, bylo to hodně frustrující. Měl jsem radost z toho, jak se závod vyvíjel, chlapci odvedli úžasnou práci při první zastávce. Byl jsem těsně za jednou z Corvette při nájezdu do boxů a na výjezdu jsem byl před oběma!“
George Howard-Chappell, šéf týmu: „S výsledkem jsme pochopitelně hodně zklamáni, zvláště když jsme měli tak vydařený start závodu. V něm jsme byli malinko pomalejší než soupeři, ale naši jezdci skvěle bojovali. Tým i jezdci ukázali bojovného ducha, ačkoliv jsme měli smůlu se dvěma defekty a Stephanovou nehodou v úvodu závodu. Skvělými momenty byla fantastická první zastávka vozu 007 a úžasný předjížděcí manévr Tomáše krátce před koncem závodu.“
Výsledky třídy GT1
1. Fellows/O’Connell Corvette C6R 75 kol
2. Beretta/Gavin Corvette C6R 74 kol
3. Enge/Turner Aston Martin DBR9 74 kol
4. Lamy/Sarrazin Aston Martin Racing 69 kol