Nejlepším časem si zisk pole position a nejvýhodnější startovní pozici zajistil při svém teprve druhém startu v šampionátu FIA GT tým PSI Experience zásluhou Holanďana Jose Mentena. Necelých šest kilometrů dlouhý okruh projel časem 1:52,841.
Druhý čas patřil s minimální ztrátou Thomasovi Biagimu s Maserati č. 2 týmu Vitaphone. Se ztrátou čtyř desetin pak třetí místo opět ukořistil žlutý Corvette známého týmu GLPK Carsport. Nejlepším z plejády britských Aston Martin byl až vůz stáje Race Alliance na čtvrtém místě.
Ve třídě GT2 bude startovat z nejvýhodnější pozice již po páté v řadě Andrew Kirklady s Ferrari 430 týmu Ecosse. Tim Mullen a Jamie Melo doplnili nejlepší trojkou.
Výsledky 1. kvalifikace:
1 | 34 | GT1 | Menten/Belloc | Corvette C6R | 1:52.841 | 3 | 186.37 | |
2 | 2 | GT1 | Davies/Biagi | Maserati MC12 GT1 | 1:52.961 | 6 | 0.120 | 186.18 |
3 | 4 | GT1 | Longin/Kumpen/Hezemans | Corvette C6R | 1:53.231 | 5 | 0.390 | 185.73 |
4 | 33 | GT1 | Wendlinger/Peter | Aston Martin DBR9 | 1:53.827 | 5 | 0.986 | 184.76 |
5 | 1 | GT1 | Bartels/Bertolini | Maserati MC12 GT1 | 1:54.652 | 6 | 1.811 | 183.43 |
6 | 23 | GT1 | Gollin/Babini | Aston Martin DBR9 | 1:54.825 | 7 | 1.984 | 183.15 |
7 | 24 | GT1 | Pescatori/Ramos/Malucelli | Aston Martin DBR9 | 1:54.976 | 5 | 2.135 | 182.91 |
8 | 11 | GT1 | Balfe/Taylor | Saleen S7R | 1:57.335 | 10 | 4.494 | 179.24 |
9 | 62 | GT2 | Kinch/Kirkaldy | Ferrari 430 GT2 | 1:59.604 | 4 | 6.763 | 175.84 |
10 | 63 | GT2 | Franchitti/Mullen | Ferrari 430 GT2 | 1:59.869 | 4 | 7.028 | 175.45 |
11 | 19 | GT1 | Porta/Yvon | Lister Storm | 2:00.486 | 6 | 7.645 | 174.55 |
12 | 58 | GT2 | Bobbi/Melo | Ferrari 430 GT2 | 2:00.567 | 6 | 7.726 | 174.43 |
13 | 5 | GT1 | Deletraz/Piccini | Aston Martin DBR9 | 2:00.633 | 6 | 7.792 | 174.34 |
14 | 55 | GT2 | Sugden/A-David | Ferrari 430 GT2 | 2:00.805 | 6 | 7.964 | 174.09 |
15 | 81 | GT2 | Sundberg/Romero | Ferrari 430 GT2 | 2:00.973 | 7 | 8.132 | 173.85 |
16 | 59 | GT2 | Salo/Aguas | Ferrari 430 GT2 | 2:01.059 | 6 | 8.218 | 173.72 |
17 | 75 | GT2 | Collard/Riccitelli | Porsche 996 GT3 RSR | 2:01.269 | 3 | 8.428 | 173.42 |
18 | 52 | GT2 | Kaufmann/Moro | Porsche 996 GT3 RSR | 2:03.157 | 5 | 10.316 | 170.76 |
19 | 66 | GT2 | Ried/Felbermayr Jr | Porsche 996 GT3 RSR | 2:03.359 | 6 | 10.518 | 170.48 |
20 | 71 | GT2 | Ligonnet/Severin | Ferrari 430 GT2 | 2:03.756 | 7 | 10.915 | 169.94 |
21 | 124 | G3 | Dessange/Demigneux/Campbell | Corvette Z06 GT3 | 2:04.088 | 5 | 11.247 | 169.48 |
22 | 74 | GT2 | Moccia/Busnelli | Porsche 996 GT3 RSR | 2:04.710 | 6 | 11.869 | 168.64 |
23 | 56 | GT2 | Gosse/Kutemann | Ferrari 430 GT2 | 2:05.932 | 9 | 13.091 | 167.00 |
24 | 69 | GT2 | Felbermayr/Ried | Porsche 996 GT3 RS | 2:07.236 | 10 | 14.395 | 165.29 |
25 | 123 | G3 | Garbagnati/Iacovacci | Ferrari 430 Challenge GT3 | 2:07.586 | 9 | 14.745 | 164.83 |
26 | 125 | G3 | Lacroix/Straateen/Mechally | Corvette Z06 GT3 | 2:08.457 | 8 | 15.616 | 163.72 |
27 | 77 | GT2 | Konopka/Rosina | Porsche 996 GT3 RS | 2:18.591 | 6 | 25.750 | 151.75 |
28 | 122 | G3 | Comar/Rambeaud/Mhitarian | Ferrari 430 Challenge GT3 | 2:25.519 | 7 | 32.678 | 144.52 |