Dá se říci, že se výrobci rozhodli závodit i v příštím roce s velmi podobným materiálem a tím redukovat náklady na zimní přípravu.
Kromě uzemnění tankovacího kanystru nesmí být při zastávce v boxech použito žádné elektroniky ani elektrických zařízení.
Počet mechaniků při pit-stopu byl redukován na sedm.
Pro jeden víkend může být pro jeden vůz použito jen 7 sad nových a 4 sady použitých pneumatik.
V roce 2006 nedoznají změny rámové konstrukce šasi z materiálu 40x2 mm, bezpečnostní mříž chránící kabinu jezdce, palivová nádrž, deformační zóny, převodovka, spojka, poloha klikové hřídele v ose z, hasící systém, zvedací zařízení.
V oblasti aerodynamiky mohou doznat vozy změny pouze v tvaru spodní části předního spoileru, předních a bočních křidélek na boku vozu a tvaru zadního spoileru.
Nové vozy budou opět o 15 kilogramů těžší než letošní a handicapové pravidlo v závislosti na umístění značek v závodech bude platit i v roce 2006.
„Díky dobré spolupráci mezi DMSB a výrobci byl přijat směr, který zajišťuje úspěšnou budoucnost DTM, neboť snižování nákladů je správnou cestou a nabízí dalším výrobcům možnost připojení k šampionátu,“ prohlásil šéf DTM Hans Werner Aufrecht.
Foto: Auto News Network
DTM představilo nové předpisy
Redukce nákladů je hlavní charakteristikou nových předpisů pro sezonu 2006.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Chris Pratt má pořádnou smůlu! Natáčení jeho posledního filmu se nepěkně zvrtlo!
-
Král Karel III. se s Harrym nemazlil. Nařídil mu vrátit kliče!
-
Rodiče vévodkyně Kate lítají v pořádných problémech!
-
Céline Dion poprvé po letech řekla, jestli se vrátí na pódia!
-
Počasí v Česku dnes opět ovlivní saharský písek. Zřejmě bude chladněji