DTM představilo nové předpisy

Kristensen, Tom | foto: www.auto-news.cz

Redukce nákladů je hlavní charakteristikou nových předpisů pro sezonu 2006.

Dá se říci, že se výrobci rozhodli závodit i v příštím roce s velmi podobným materiálem a tím redukovat náklady na zimní přípravu.

Kromě uzemnění tankovacího kanystru nesmí být při zastávce v boxech použito žádné elektroniky ani elektrických zařízení.

Počet mechaniků při pit-stopu byl redukován na sedm.

Pro jeden víkend může být pro jeden vůz použito jen 7 sad nových a 4 sady použitých pneumatik.

V roce 2006 nedoznají změny rámové konstrukce šasi z materiálu 40x2 mm, bezpečnostní mříž chránící kabinu jezdce, palivová nádrž, deformační zóny, převodovka, spojka, poloha klikové hřídele v ose z, hasící systém, zvedací zařízení.

V oblasti aerodynamiky mohou doznat vozy změny pouze v tvaru spodní části předního spoileru, předních a bočních křidélek na boku vozu a tvaru zadního spoileru.

Nové vozy budou opět o 15 kilogramů těžší než letošní a handicapové pravidlo v závislosti na umístění značek v závodech bude platit i v roce 2006.

„Díky dobré spolupráci mezi DMSB a výrobci byl přijat směr, který zajišťuje úspěšnou budoucnost DTM, neboť snižování nákladů je správnou cestou a nabízí dalším výrobcům možnost připojení k šampionátu,“ prohlásil šéf DTM Hans Werner Aufrecht.


Foto: Auto News Network

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy