Dá se říci, že se výrobci rozhodli závodit i v příštím roce s velmi podobným materiálem a tím redukovat náklady na zimní přípravu.
Kromě uzemnění tankovacího kanystru nesmí být při zastávce v boxech použito žádné elektroniky ani elektrických zařízení.
Počet mechaniků při pit-stopu byl redukován na sedm.
Pro jeden víkend může být pro jeden vůz použito jen 7 sad nových a 4 sady použitých pneumatik.
V roce 2006 nedoznají změny rámové konstrukce šasi z materiálu 40x2 mm, bezpečnostní mříž chránící kabinu jezdce, palivová nádrž, deformační zóny, převodovka, spojka, poloha klikové hřídele v ose z, hasící systém, zvedací zařízení.
V oblasti aerodynamiky mohou doznat vozy změny pouze v tvaru spodní části předního spoileru, předních a bočních křidélek na boku vozu a tvaru zadního spoileru.
Nové vozy budou opět o 15 kilogramů těžší než letošní a handicapové pravidlo v závislosti na umístění značek v závodech bude platit i v roce 2006.
„Díky dobré spolupráci mezi DMSB a výrobci byl přijat směr, který zajišťuje úspěšnou budoucnost DTM, neboť snižování nákladů je správnou cestou a nabízí dalším výrobcům možnost připojení k šampionátu,“ prohlásil šéf DTM Hans Werner Aufrecht.
Foto: Auto News Network
DTM představilo nové předpisy
Redukce nákladů je hlavní charakteristikou nových předpisů pro sezonu 2006.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Martin Dejdar řekl, co je zrůdné! Jde o politiku
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
Počasí: Zimu do Česka přinesla tlaková níže Caetano. Co od ní můžeme čekat?
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist