V prvním kole měl opět problémy Tomczyk, který zamířil hned k mechanikům a ve druhém kole podobně Margaritis s pravou přední gumou a dýmem z prostoru blatníku. Oba v závodě pokračovali.
Paffett získával stále větší náskok a velmi brzy si zajeli pro palivo a nové pneumatiky Fässler a Schneider, který těsně předtím kapituloval při útoku Alesiho, jenž se již při startu propracoval do Top10.
Ve 12. kole měl Mercedes v boxech první problémy. Alesi sešlápl plyn příliš brzy a odjel od mechaniků s kanystrem na doplňování paliva zasunutým v nádrži, kterou ale po pár zatáčkách ztratil. O kolo později drama trojcípé hvězdy pokračovalo. Jamie Green nedokázal zabránit tlaku Ekströma a ten chyboval a poslal Brita do kačírku, za což dostal penalizaci průjezdu boxy.
Za záblesků plamenů od výfuků sledovali diváci souboj obou jezdců Audi. Kristensen se po dvou kolech soustředěných a přesných útoků dokázal na třetí pozici před Ekströma dostat. V 16. kole se ujal vedení poprvé v DTM Häkkinen, když Paffett zamířil do boxů a propadl se na 4. pozici. Také Kristensen a Fin museli záhy do boxů a opět měl potíže Mercedes, když Fin vyrazil dříve, než automatický zvedák pod přední nápravou sundal kola na asfalt.
V polovině závodu vzdal s poškozenou přední částí vozu Allan McNish po kolizi s Fässlerem a Mika Häkkinen zajel nejrychlejší kolo. Druhou sérii zastávek zahájil Alesi, kterému pro změnu nešlo přidělat pravé přední kolo, což vítěze prvního závodu zase mírně zdrželo. Po 27 kolech skončil v kačírku Manuel Reuter. Druhý Kristensen mírně snižoval náskok vedoucího Paffetta, ale pořád šlo o 9 vteřin, což je v DTM vskutku slušný náskok. Třetí Häkkinen naopak snižoval ztrátu na Audi.
Poslední zastávka v boxech u Paffetta byla přesná, bezchybná a rychlá. Jean Alesi se dostal do přímého souboje s Tomczykem a nakonec ji po strhující podívané prohrál, horší bylo, že si výrazně probrzdil zadní pneumatiky. Přes penalizaci čtvrtý Ekström bojoval jako lev, bohužel přišel přemírou snahy o třetinu přední kapoty.
Suverénním vítězem druhého závodu sezony se dnes stal zcela zaslouženě Gary Paffett s Mercedesem, který se vyvaroval jakékoliv chyby a závod se pro něj vyvíjel s problémy Ekströma a Häkkinena příznivě od startu až do cíle. Přes soustředěný tlak Häkkinena Kristensen nechyboval a nepustil Fina k jakémukoliv útoku.