Téma týmové režie se na konci sezony 2015 výrazně řešilo - Mercedes jel v závěru sezony velmi takticky a dá se říct, že tak umožnil zisk titulu Pascala Wehrleina. Všichni ostatní jezdci jeli defacto na něj. Konkurence však počínání Mercedesu moc neschvalovala.
Například na Nürburgringu musel Maximilian Götz opravdu výrazně zvolnit, aby se na něj mohl Wehrlein dotáhnout a následně předjet. Podle šéfa Audi, Dietera Gasse, nešlo o "čistý sport". Šéf Mercedesu, Ulrich Fritz, sice na konci sezony týmovou taktiku vehementně obhajoval, nakonec ale přiznal, že je připraven o týmové režii během zimy s Audi a BMW jednat.
Na to však nedošlo. "Ne, doposud ne," zněla odpověď Gasse na otázku 'motorsport-total.com', zda-li už na jednání došlo. "V zásadě musíme říct, že týmová režie je povolená. To znamená, že je třeba počítat s tím, že může být použita. Každý zde chce vyhrát šampionát. To znamená, že po týmové režii sáhne každý, když to bude nutné."
"Jak jsem řekl, je to v pravidlech [týmová režie není zakázaná]. Každý se tedy musí sám rozhodnout, jak to udělá. Ohledně toho zatím žádné jednání neproběhlo, na ničem jsme se neshodli." I letos se tedy můžeme dočkat toho, že všichni jezdci jedné značky pojedou na jednoho, který bude mít největší šanci na titul.