„Hlavní roli v tom sehrává podpora počítačů a elektroniky vůbec, přičemž důležitou roli mají i detailní analýzy posbíraných dat,“ myslí si současný šéf sportovního oddělení Dunlop Manfred Theisen.
V roce 1984 měl šéf Dunlop na závodě k dispozici 9 lidí. V současné době je jich 20. Těch 9 osob bylo odpovědných za všechny týmy s britskými gumami. V týmech byli posléze poradci, kteří žádali stále širší nabídku specifikací. Na každý závod jezdily 3 plně naložené kamiony a jeden náklaďák s přívěsem.
„Dnes se používá pouze jedna specifikace pro celou sezonu, což výrazně snížilo náklady,“ dodal Theisen a vysvětlil, že současná série je daleko více zaměřena na diváky a publicitu a zúčastněné automobilky maximálně redukují náklady.
Především spokojenost jezdců a týmů, ale také továren Mercedes, Audi a Opel, které kupují gumy tohoto partnera i pro osobní vozy. Nicméně to nemají Britové vůbec snadné.
Jediná specifikace znamená dostatečně kvalitní gumu pro drsný Hockenheimring i kluzký okruh v Shanghaji. A to v zimě, na jaře i v tropicky horkých letních závodech...
Foto: Auto News Network