V 6. kole zamířili do boxů všichni tři vedoucí jezdci a vedení převzal Christijan Albers. O kolo později následovali i Albers s Ekströmem, kde rozhodovala práce mechaniků, ale pořadí se na čele nezměnilo.
Zajímavá situace nastala kolem 13 kola, kdy dojela z počátku vedoucí čtveřice Frentzena, jenž však byl v tu chvíli regulérně ve vedení a jel jen jinou strategii. Po několika útocích šel nakonec Tomczyk do vedení a o chvíli později i Kristensen. Paffett tak úspěšný při předjíždění nebyl a ztratil kontakt s vedoucí dvojicí.
Vedoucí dvě Audi od sebe dělilo kolem 5 desetin vteřiny. Reuter se stále více přibližoval Paffettovi a schylovalo se k bitvě o poslední stupeň vítězů. Také dvojice Ekström a Aiello jela v rozmezí 7 desetin vteřiny. Tak se v závěrečné fázi rozdělilo čelo pole do tří dvojic.
Jarek Janiš musel odstoupit 3 kola před cílem. Důvodem byl podle jeho slov defekt zadní pneumatiky po lehkém kontaktu s týmovým kolegou Berndem Mayländerem.