DTM se může pochlubit vysokou sledovaností

Janiš, Jaroslav | foto: BPA sport marketing, a.s.

Rozhodující závod loňské sezony údajně sledovalo na celém světě 39 milionů diváků!

Kořeny šampionátu DTM sahají až do roku 1984. Letošní ročník zahrnuje deset závodů, které se nejedou pouze v Německu, ale také v Portugalsku, Itálii, Nizozemsku a po dlouhých letech zavítá DTM i do ČR – o víkendu 17. až 19. září se jede předposlední podnik sezony na Autodromu v Brně!

Dramatické závody seriálu DTM s mnoha kontakty silných vozů jsou mimořádně populární v celé Evropě – v loňském roce například každý závod sledovalo prostřednictvím televizních stanic ARD a ZDF v průměru přes 1,5 milionu diváků.

Reportáže a vstupy z podniků DTM přebírá však dalších 175 zemí celého světa, takže podle odborných průzkumů loňský finálový závod DTM vidělo celkem asi 39 milionů diváků.

Přímo na autodromy se vloni na jednotlivé závody DTM chodilo dívat v průměru asi 65 tisíc fanoušků.


Zdroj: Audi
Foto: BPA sport marketing, a.s.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy