Se vstupem tehdy 18 letého Wehrleina do DTM v roce 2013 zazvonilo na generační výměnu, myslí si Norbert Haug. Bývalý šéf motorsportu u Mercedesu si myslí, že "tito mladíci v DTM ještě neřekli poslední slovo." Vítězství Christiana Vietorise (25 let), Roberta Wickense (25 let), Pascala Wehrleina (20 let) a titul pro Marco Wittmanna (25 let) se v DTM v roce 2015 jasně prokázala síla výkonnost mladíků, míní Norbert.
Pascal na startovním roštu vedle svého C-Klasse Coupé
To šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, je v této otázce obezřetnější: "Nevím, jestli generační výměna je to správné slovo. Jezdci jako Christian Vietoris už přece jezdí několik let." Christian jel v roce 2010 a 2011 v GP2, od roku 2011 už navíc jezdí s Mercedesem v DTM.
"Piloti, kteří s námi přišli do DTM, mají na svém kontě maximálně tři roky. V případě Martina [Tomczyka] a Bruna [Spenglera] je to jiná věc. K tomu tu jsou ale i další jezdci. To ale znamená, že budou úspěšní, to je jasné," pokračuje Marquardt.
Pascal na startovním roštu vedle svého C-Klasse Coupé
Také Bernd Schneider, rekordman DTM, začínal jako mladý. Nebo Gary Paffett v roce 2005, když získal svůj titul, tak byl jedním z nejmladších šampionů. Dle Jense záleží hlavně na úrovni startovního pole, a ta "byla v předešlých třech letech hodně vysoká". Podle něj je zcela normální, že také mladý jezdec jednou vyhraje: "Vyrovnané pole čítá 23 vozů, ze kterého vyhrát může skoro každý. Takto vyrovnané pole obyčejně ale nebývá."
Haug pro 'sportschau.de' pokračuje: "Celý rok jsem ale říkal, že bychom neměli odepisovat 'staré lišáky'. I přesto se v DTM odehrála generační obměna. Čtyři vítězství pro Wittmanna, jedno pro Martina, Vietorise, Wickense a Wehrleina - průměrný věk těchto vítězů je 25 let.