U BMW se tak začali touto novinkou zabývat už v předstihu a doufají, že podobně jako další novinky předepsané pravidlem Třída 1 bude brzy správně fungovat. "Co se auta týče, tak probíhají intenzivní rozhovory mezi ITR, DMSB a výrboci, stejně jako s Japonci z GTA. Chceme si co možná nejdříve vše mezinárodně sladit, abychom mohli co možná nejdříve začít s vývojovou fází," pokračuje Marquardt.
Cílem nových pravidel je, aby vozy DTM a Super GT mohly být nasazovány nejen v národních šampionátech, ale i mezinárodně. "Výrobci se budou moci volně rozhodnout, jestli budou chtít auto dle pravidel Klasse 1 nasadit dnes v Suzuce, příští týden na Nürburgringu a popříští týden v Daytoně," řekl v září šéf ITR, Hans Werner Aufrecht.
Aktuální auta tak budou nasazována v takřka nezměněné podobně až do konce sezony 2016. Velké změny pak přijdou s rokem 2017. Původně však změna měla přijít již pro rok 2016: "Tak to bylo původně zamýšleno. Tato deadline je však už pryč, posunout dopředu to už nemůžeme," řekl šéf Audi pro DTM, Dieter Gass v červnu.