Jezdci Mercedesu chválí novou specifikaci

Vietoris - di Resta - Wickens | foto: dtm.de - HOCH ZWEI

Mercedes dle jezdců Paula di Resty a Garyho Paffetta udělal se specifikací B svého vozu rozhodně krok vpřed. Modifikovaný vůz debutoval na Zandvoortu v rukou Christiana Vietorise a na Hockenheimu jej dostali k dipozici všichni jezdci stuttgartské značky.

Změn se dočkala hlavně aerodynamika auta. "Šlo zcela jistě o nejlepší víkend, jaký jsem měl z hlediska pochopení toho, jak se vůz chová. Hned od prvního tréninku jsme byli konkurenceschopní a věděli jsme, co máme dělat, abychom ještě zrychlili. V kvalifikaci se nám bohužel nepodařilo naplno projevit potenciál, ale v závodu už jsme byli silní.

Podle časů jsme byli nejrychlejší auto. Z Hockenheimu jsme odjížděli s dobrý pocitem. Tohle je hodně odlišné auto od toho, se kterým jsme tam jezdili v dubnu a také dost jiný tým. Během roku jsme se doplňovali navzájem a pracovali pod tlakem, abychom ho zlepšili. Vliv, který měli na vůz noví lidé, se, zdá se, projevil pozitivně. Nová sezona právě odstartovala," vrátil se k poslednímu závodu a svému pocitu z vozu Paul di Resta.

Gary Paffett byl s vozem také spokojený, ale dle něj se, především z nastavení, dá dostat ještě mnohem víc: "Možná, že někteří očekávali, že budeme s novým autem na Hockenheimu dominovat. Pravda je ale taková, že všechny nové díly je třeba prvně pořádně nastavit. Zvládnout to všechno během jednoho závodu je opravdu těžký úkol. Ostatní jezdci na to měli celý rok, aby si vozy správně nastavili.

Mercedes potřebuje ještě zlepšit nastavení B verze auta

Když nasadíte na auto nový aero balíček, tak získáte přítlak, ale potřebujete vyladit také vyvážení. Takže pořád pracujeme na zavěšení, geometrii a na všech těch věcech, které můžeme změnit. Zcela jistě z toho během zimy můžeme ještě hodně získat. Na Hockenheimu jsme jeli celý víkend stálé nastavení, ne zcela nejrychlejší.

Nechcete totiž zajet jedno rychlé kolo a pak v dalším vyjet ven nebo bojovat s autem. V novém autě je ale zcela jistě cítit změna. Máme zajisté důvod být optimističtí, ale pořád potřebujeme tvrdě pracovat," zakončil mistr DTM z roku 2005.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy