"Na Zandvoortu nastoupí jedno auto s vylepšeným paketem, na Hockenheimu možná už všichni. Mohlo by to být zajímavé. Měli bychom pak být schopni bojovat na špici. Pokud by to nebyl ten případ, tak by nás čekal složitý rok 2015," říká Gary Paffett.
Vývoj soutěžních speciálů jednotlivých značek v DTM je sice momentálně zmražen, nicméně Mercedes dostal zkraje roku po špatných výkonech od patřičných autorit výjimku a mohl v uplynulých měsících dále vyvíjet. V následujících dnech se můžeme těšit na výsledek jeho práce: "Na Lausitzringu jsme byli testovat a při tom jsme vyzkoušeli některé komponenty."
Některé novinky ale na voze ještě nebyly: "Tak dlouhý čas na vývoj také nebyl. Každopádně je to ale povzbuzující. My, jako tým, teď autu mnohem lépe rozumíme a můžeme toho z něj víc dostat. S vylepšeními pro Zandvoort můžeme udělat další krok a možná vlastní silou bojovat o vítězství," říká Brit Gary Paffett.
"Stále ale ještě nejsme tak daleko. Chybí nám něco na výkonu. Na většině tratí jsme prostě neměli šanci bojovat o pole position nebo o vítězství. Výjimkou jsou možná tratě, které nám technicky sedí. Na tratích s dlouhými rovinkami a úzkými zatáčkami jsme normálně docela konkurenceschopní. Naopak na tratích, kde je vyžadováno hodně přítlaku a přilnavosti v rychlých zatáčkách, tak tam máme problémy. Naše auto není obecně řečeno tak rychlé jako auta Audi nebo BMW. Proto to pro nás nebylo zrovna nejlehčí a proto nám bylo dovoleno auto modifikovat," míní Paffett. Bez nových dílů "by nebyli dostatečně blízko na to, aby mohli opravdu bojovat".