Jeden stint během závodu musí jezdec absolvovat na měkčí sadě pneumatik (Option). Avšak v délce tohoto stintu jsou jezdci omezeni - maximální počet kol je 50 % délky závodu. A právě toto omezí bylo před třetím závodem na Hungaroringu ještě zpřísněno. Rozdělení závodu 50:50 z pohledu pneumatikové strategie již není možné.
Jako nová formule platí fráze převzatá z formulových závodů - měkké pneumatiky se tedy smí používat "půl závodu mínus jedno kolo". Toto upřesnění řeší problém především v závodech, které jsou vypsány na sudý počet kol. Také u závodů vypsaných na lichý počet kol se maximální použitelnost měkké směsi snižuje o jedno kolo.
Pro sedm ze zbývajících osmi závodů byl maximální počet kol pevně předepsán, otazník zůstává pouze nad závodem v Číně.
Přehled (počet vypsaných kol/maximální počet kol, kdy se smí jet na měkké sadě):
41/19 - Budapešť (Maďarsko)
83/40 - Norisring (Německo)
48/23 - Moskva (Rusko)
47/22 - Spielberg (Rakousko)
49/23 - Nürburgring (Německo)
52/25 - Lausitzring (Německo)
??/?? - Guangzhou (Čína)
42/20 - Hockenheim (Německo)
DTM předepisuje počty kol na měkké gumě
Kolik kol mohou jezdci ve zbývajících závodech DTM maximálně odjet na měkčí směsi? Organizátoři DTM se je rozhodli přesně předepsat.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít