DTM startuje na Hockenheimu sice až za 4 měsíce, ale jednotlivé značky se již připravují. BMW jako první značka uzavřela svoje jezdecké složení pro novou sezonu, když zveřejnilo svých 8 jezdců. Navíc čeká značku přechod na nový model M4 DTM. I přes titul mezi značkami však je prostor ke zlepšení.
Příkladem může být tým RMG, který v uplynulé sezoně svými výkony výrazně zaostával za ostatními týmy značky - Schnitzer, RBM a M-TEK. Tým pod vedením Stefana Reinholda nedokázal v uplynulém ročníku vyhrát ani jeden závod, ostatní tři týmy vítězství zaznamenaly. Také mezi jezdci dopadli jeho reprezentanti, Andy Priaulx a Martin Tomczyk, nejhůře z jezdců BMW.
"Byly závody, kdy byly rozdíly mezi týmy až moc velké," říká Jens Marquardt. Jestli se opět rozhodne k zásahu do složení jednotlivých týmů, jako před začátkem sezony 2013 kdy si vyměnili svá místa Andy Priaulx a Joey Hand, nechává boss BMW zatím otevřené: "Přiřazení jezdců k týmům zatím zůstává otevřené.
Chceme to ale vyřídit co nejrychleji, aby už během testů mohly v týmech vznikat ty správné vazby. Při pohledu na tuto sezonu můžeme říci, že jsme byli trošku nestabilní. Učiníme kroky, aby to bylo mezi našemi týmy opět těsné." Pochybnosti nad profesionalitou týmu RMG však v žádném případě nepanují, vina je naopak spíše na značce samotné: "Není na týmech, ale na nás, abychom dali dohromady celý paket."
Marquardt o týmu RMG: Rozdíl byl moc velký
Šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, chce, aby se s přesedláním na M4 DTM snížily rozdíly mezi jednotlivými týmy reprezentujícími mnichovskou značku. Cílem je dostat všechny stáje na jednotnou úroveň.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Halinu Pawlowskou zradilo zdraví: Jaká je prognóza na následující měsíce?
-
Jiří Langmajer čekal v Himalájích na zázrak! Myslel, že už nezvládne jít dál
-
Martin Dejdar řekl, co je zrůdné! Jde o politiku
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
Počasí: Zimu do Česka přinesla tlaková níže Caetano. Co od ní můžeme čekat?