Jezdec továrního týmu HWA má letos v každé kvalifikaci problém postoupit vůbec z Q1. Podle něj je problém v tvrdší sadě pneumatik Hankook spíše než v nastavení jeho C-Klasse Coupé DTM. Jen připomeňme, že dvě možné směsi pneumatik (měkčí Option a tvrdší Prime) a DRS jsou změny, které byly do DTM zavedeny před začátkem letošní sezony s cílem zajistit zajímavější závody.
V kvalifikaci však smějí jezdci používat pouze tvrdší pneumatiky, v závodu už pak mohou použít obě dvě nabízené směsi. "Na pneumatikách Option jsem docela rychlý. Na Oscherslebenu jsem byl například nejrychlejším jezdcem na pneumatikách Option. Jenže na pneumatikách Prime [používaných v kvalifikacích] mám problém.
Nedokáži z nich v pouhém jediném kole dostat maximum a nevím proč," běduje Roberto Merhi. Během posledního závodu DTM na Hockenheimu chce jezdec vyzkoušet rozdílné nastavení, protože v Holandsku Mercedes bojoval s nedostatečnou rychlostí svých vozů.
Zatímco na Zandvoortu se nejlépe z jezdců Mercedesu kvalifikoval Gary Paffett na 12. místě, v Německu je situace ještě horší. Nejrychlejší v kvalifikaci byl na Mercedesu Robert Wickens na 13. místě. Merhi byl na Zandvoortu 22. v Německu 21. "Kvalifikační rychlost byla hodně špatná, takže jsme před víkendem na Hockenheimu chtěli vyzkoušet něco nového. Horší už to být nemohlo."
Proč je Merhi tak pomalý v kvalifikacích?
Jezdec značky Mercedes, Roberto Merhi, věří, že jeho nekončící problémy v kvalifikacích jsou způsobeny neschopností dostat ze sady pneumatik Prime společnosti Hankook maximum.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Polibek, který šokoval: Ana de Armas nachází štěstí po Benovi Affleckovi
-
Vzorný pacient Josef Zíma: Jak to s ním vypadá po amputaci nohy?