Autosport se tedy zeptal přímo Wolffa, s kolika vozy příští rok pojedou: "Moji filozofií pro tento rok bylo mít 6 konkurenceschopných vozů. Vloni, když jsme měli 8 aut, tomu tak nebylo. Letos dosahujeme s méně auty výsledků, které jsme vloni s více nebyli schopni dosáhnout.
Navíc osm aut se musí ufinancovat. Nechcete ovlivnit výkonost svých jezdců tím, že budete muset tříštit nedostatečné náklady mezi více pilotů. V týmu vládne skvělý týmový duch. Pokud se nám podaří udržet tyto tři věci na nejvyšší úrovni, pak můžeme opět vyjet s 8 auty. Rozhodnutí nepadne dříve než před koncem sezony."
Wolff změnil Mercedes, ubral dvě auta, avšak teď má všechny konkurenceschopné
Mercedes letos dvakrát vyhrál - Gary Paffett a Robert Wickens získali každý po jednom vítězství, zatímco jejich kolega, Christian Vietoris, okupuje druhou příčku v tabulce jezdců, i když ještě nevyhrál. Jen pro srovnání, vloni touto dobou měl Mercedes na svém kontě už tři vítězství. Aktuálně je trojcípá hvězda mezi značkami druhá se ziskem 229 bodů, vloni touto dobou měla na svém kontě již bodů 256.
Toto Wolff však odmítá, že by to byl problém a poukazuje na skvělé premiérové sezony mladíků Pascala Wehrleina a Daniela Juncadelli. Podle něj jsou oni dva zárukou skvělé budoucnosti: "Raději zaměním krátkodobé dobré výsledky za dlouhodobý úspěch. Naši mladí jezdci z F3 si vedou skvěle.
To ale neznamená, že budeme vždy podepisovat s mladíky ve věku 20 let a už se nebudeme vůbec zajímat například o jezdce Formule 1 nebo jezdce jiné značky. Je to o nalezení správného vyvážení." Wolff u příležitosti rozhovoru odmítl, že by jednal o možné spolupráci pro příští rok s jezdcem Audi, Edoardo Mortarou.
Mortara k Mercedesu? V paddocku se mluví o námluvách, Wolff to odmítá
Vloni byl tento Ital se dvěma vítězstvími nejlepším jezdcem Audi, letos zažívá katastrofální sezonu. Bodoval zatím pouze jednou, i když mezi TOP10 v kvalifikaci se dostal v pěti případech ze sedmi. Do Q4 postoupil dokonce již třikrát. "Nejednali jsme. Je normální, že dobré jezdce sledujete. Všichni moc dobře víme, kdo je v DTM dobrý a kdo méně. Zatím je však moc brzy na diskuse o jezdecké sestavě pro příští rok."