Když jezdec týmu H.W.A. vyrážel v Q4 na trať, tak ho čekal těžký úkol: Sesadit jezdce Audi, Mattiase Ekströma, z nejlepší pozice. Kanaďan to dokázal s naprostou lehkostí, když jeho čas 1:19,119s byl o téměř půl sekundy lepší než Švédův.
Bruno ale nebyl v Q4 posledním, kdo měl možnost zajet nejrychlejší čas. Byl jím jeho týmový kolega, Jamie Green. Jenže Brit byl o 0,4s pomalejší a doplní tak vedoucího jezdce průběžného pořadí v první řadě (Mercedes letos již podruhé obsadil kompletní první řadu).
Ve druhé řadě je tedy Mattias Ekström a společně s ním nejlépe umístěný jezdec Audi v tabulce jezdců, Martin Tomczyk. Pátý je Gary Paffett, který měl dlouho na to, aby postoupil do Q4, ale až na poslední chvíli ho svým časem odsunul z postupových míst Green.
Za Paffettem se seřadily čtyři Audi v pořadí Jarvis, navrátilec do DTM pro tento závod Kristensen, Filipe Albuquerque (jeho nejlepší kvalifikační výsledek) a Timo Scheider, pro kterého je 9. příčka nejhorším kvalifikačním výsledkem v roce 2011.
V kvalifikaci absolutně vyhořel Ralf Schumacher, který obsadil až 17. místo. Zajímavostí je, že i vloni na tomto okruhu zajel Němec až 17. čas.
Výsledky naleznete zde.
Lausitzring: Bruno Spengler opět nejrychlejší
LAUSITZRING, KVALIFIKACE; Bruno Spengler dokázal získat letos již svou 3. pole position ze 4 pokusů. Jeho kolo na německém Lausitzringu bylo skoro perfektní.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít