Paralelně s pracemi na nové R17, která v DTM nastoupí v roce 2012, pracují technici Audi také na Audi R18, která bude reprezentovat německou značku v Le Mans. I pro příští sezonu platí zmražení vývoje vozů DTM, a tak je největší výzva pro techniky a inženýry v oblasti přizpůsobení stávajícího modelu na nové pneumatiky Hankook, které budou v DTM už od příští sezony.
"Pneumatiky byly v letošní sezoně rozhodujícím faktorem. V tom nás konkurence letos předčila. Už by se to nemělo opakovat," říká Martin Mühlmeir, vedoucí technik Audi. V sezoně 2011 by měla značka se čtyřmi kruhy ve znaku nasadit devět vozů A4 DTM. Rozděleny budou do týmů Audi Sport Teams Abt Sportsline, Phoenix a Rosberg.
O jezdeckém složení bude rozhodnuto teprve na začátku roku 2011. V souvislosti s novými tvářemi u Audi se hovoří například o René Rastovi, Edoardu Mortarovi (mistr Eurosérie F3), Filipovi Albuquerquerovi (vítěz Závodu šampionů) nebo také o ex-pilotovi F1 a FIA GT1 Romainu Grosjeanovi.
Nová sezona bude velmi náročná, na jezdce a týmy čeká 12 závodu. V létě se navíc začne s testy nástupce současné A4 DTM, modelem R17.
První testy nového Audi R17 v létě
Přípravy Audi A4 DTM s interním označením R17 probíhají podle plánu. Největší výzvou ingolstadtských techniků je přizpůsobit vůz na nové pneumatiky Hankook, které se budou v DTM používat.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít