Všeobecně se očekává, že jak DTM tak i Super GT vozy mají podobný výkon motoru, zvláště poté, co nedávno došlo k redukci výkonu motorů japonských GTček. „Myslím, že Super GT jsou o trošku silnější, a to i přes redukci, která nedávno proběhla,“ vyjadřuje svůj názor “odborník“ Dumbrek.
Peter Dumbrek, Opel Vectra V8 DTM, 2004
Zdá se, že zatím největší problém je v pneumatikách. V DTM se používají užší pneumatiky než v japonských Super GT. V Japonsku také probíhá pneumatikářská válka mezi výrobci gum, zatímco v DTM je jediný dodavatel, značka Dunlop. „Ani v přítlaku není velký rozdíl mezi vozy Super GT a DTM. Největší rozdíl je v pneumatikách,“ potvrzuje Dumbrek.
Zástupci DTM (ITR) a japonských GT vozů by se měli ještě během tohoto měsíce setkat, aby prodiskutovali možné spojení obou sérií a případně dvojí pravidla, která by v této společné sérii platila. Podle autosport.com by ke spojení obou sérií mohlo dojít v roce 2011 nebo 2012.