„ITR s námi bude jednat o možných změnách pravidel za účelem možného sloučení našich sérií,“ řekl tiskový mluvčí Japonských Super GT.
V DTM mají začít platit nová pravidla od sezony 2011. Nová pravidla by měla, podle informací, být hotova každou chvílí. Ale možné spojení Japonských Super GT by do seriálu mohlo dostat BMW a Toyotu. Šéf BMW pro motorsport, Mario Theissen, se k těmto plánům vyjádřil pozitivně.
„Mluvili jsme s ITR, Automobile Club de l'Ouest (v Le Mans), FIA a s Japonci. Kdyby se něco podobného mělo stát, bylo by to prospěšné především pro celý sport,“ řekl Theissen. Ten se již dříve vyjádřil, že BMW nechce stavět specifické auto pro DTM podle regulí, které zatím platí. Ale kdyby se DTM sjednotilo s pravidly japonských GT, bylo by pro BMW jednodušší použít platformu jejich BMW M3 ze série ALMS.
Pravidla DTM a pravdila GT500 z Japonska jsou docela podobná. I když je mezi nimi jeden specifický rozdíl a sice ve stavbě monokoků vozů. Všeobecně se má také za to, že GT500 jsou mnohem rychlejší na jedno kolo, i když se v nich používají podobné technologie. Dalším poměrně důležitým rozdílem jsou širší pneumatiky třídy GT500.
Spojí se DTM s Japonskými GT?
Deutsche Tourenwagen Masters by mohlo sjednotit regule s Japonskými Super GT. Promotér DTM, společnost ITR, byla na návštěvě v Japonsku, kde jednala o možných změnách.