Počínaje předposledním závodem sezony v Dijonu (11. října) se opět otevírá otázka: Co s tím? Oba výrobci na to mají rozdílný názor. Důvod? Ve Francii se pojede 53 kol, což odpovídá vzdálenosti 197,652 km. To je zhruba o nějakých 20 km více, než je standard.
Audi má obavy z toho, že v posledních kolech bude závod vyrovnaný, což by se samozřejmě rovnalo větší spotřebě paliva. Proto se, alespoň podle informací 'Motorsport aktuell', jednalo o tom, že by se zavedly specielně pro Dijon třetí zastávky, při kterých by se dotankovalo a vyměnily kola. Audi jde hlavně o doplnění paliva.
Mercedesu se to ovšem nelíbí a chtěl by zůstat u zavedených dvou zastávkách. Cčka mají větší nádrž, a tak se nemá čeho obávat. Je také známé, že je Mercedes šetrnější k pneumatikám, že by tak vyvstala nová šance na titul pro Mercedes?