Nejdůležitějším bodem by mělo být to, že týmu budou do sezony muset nastoupit s mnoha prvky z roku 2009. Odpadnou tak vysoké náklady, které v současné situaci musejí týmy investovat do vývoje jednotlivých komponent. V praxi by to mělo vypadat tak, že velká část dílů by zůstala stejná. Některé části aerodynamiky, zavěšení, motorů a řízení by neměly být již nadále vyvíjeny. Jakýmsi vývojovým stropem by se měl stát 17. srpen.
Po závodu na Nürburgringu by se měly všechny komponenty vozů a vozy samotné odevzdat DMSB. Ta by je měla detailně zdokumentovat, vyfotit, řádně prověřit a na základě těchto podkladů udělat jakýsi základ. „Ohledně nových pravidel na sezonu 2010 již úzce spolupracujeme s Audi i Mercedesem a postupně se blížíme ke konci. Jsem si jistý, že určitá omezení na sezonu 2010 jsou správným krokem. Sport se tak dostane na vyšší úroveň, zároveň tak omezíme vysoké náklady,“ říká Torsten Johne, prezident DMSB.
Pravidla sezony 2010 budou pevně sepsána
Pravidla sezony 2010 budou mít již brzy pevnou podobu. To oznámilo DMSB (Deutscher Motor Sport Bund e. V.) společně s výrobci, tedy Audi a Mercedesem-Benz.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Polibek, který šokoval: Ana de Armas nachází štěstí po Benovi Affleckovi