Gary Paffett by se měl stát jedním ze 4 továrnou podporovaných pilotů a účastnit se letošního ročníku s novým vozem. Pro příští sezonu jsou zatím u Mercedesu potvrzeni šampion Bernd Schneider, Christijan Albers a Jean Alesi. Brit měl v roce 2003 působivý debut, když s vozem CLK specifikace roku 2002 dokázal být překvapivě konkurenceschopným.
„Mercedes by měl letos nasadit 4 vozy. Podepsali jsme s AMG dohodu a já očekávám, že pojedu v jednom z nich,“ prohlásil Paffett.
Jezdec Mercedesu připustil, že by se měli mít jezdci s vozy s trojcípou hvězdou ve znaku na pozoru před silnou konkurencí.
„Mohu přiznat, že Mercedes si je vědom hrozby ze strany Audi. Jejich pracovní nasazení spolu s Frankem Bielou a Tomem Kristensenem bude naší hlavní výzvou pro letošní sezonu,“ varuje jezdec.
Dodal však, že i Opel zdá se být na dobré cestě, zvláště s Heinzem Haraldem Frentzenem, jenž je znám svým citem pro nastavení vozu.
Jasným cílem Paffetta je však Formule 1 a jezdec věří, že smlouva s AMG mu umožní testovat vůz Formule 1 McLaren Mercedes ještě letos.
„V roce 2005 bych chtěl závodit ve Formuli 1. To je můj poslední sen a určitě se splní.“
Foto: Archiv
Gary Paffett továrním jezdcem AMG?
Britský jezdec oznámil podpis s Mercedesem a očekává, že usedne do jednoho ze 4 nových vozů.