Staré vozy budou topit pod kotlem

Paffett, Gary | foto: dtm.de

Šéf Mercedesu Norbert Haug by si letos přál více úspěchů starých vozů. Docela by se mu zamlouvala forma, kterou tyto vozy měly v roce 2007, kdy Gary Paffett dokonce s jedním z nich zvítězil.

V roce 2008 si diváci pokládali před každým závodem stejnou otázku: Vyhraje nová Audi nebo nový Mercedes? Odstup mezi vozy různých specifikací byl opravdu velký. To by se mělo podle mínění šéfa Mercedesu Hauga v novém roce změnit. Kdyby totiž byla jiná situace, mohly by staré vozy překvapit a zatopit pod kotlem.

„Vloni byly rok staré vozy, zvláště ty naše, podivně pomalé. Předloni se staré vozy probíjely do popředí, vloni ne. Nemyslím si, že by naši jezdci v těchto strojích byli pomalí,“ diví se Haug. Statistika mu dává zapravdu. Staré vozy měly navrch v kvalifikaci pouze za nevyzpytatelných podmínek. Mike Rockenfeller a Gary Paffett na promočeném Nürburgringu získali pro své značky nejlepší umístění za celý rok.


Jarvis vloni patřil mezi nejsilnější jezdce Audi s rok starým vozem...

„Vloni jsme nedokázali získat rozumné vysvětlení toho, proč byly rok staré vozy tak pomalé. Předloni získal Paul di Resta v prvním závodu sezony s rok starým autem 3. místo. To v roce 2008 žádný jezdec se starým autem nezvládl. Nanejvýš jsme mohli se starým autem pomýšlet na TOP8, ale to jen za předpokladu, že nějaký jezdec s aktuálním vozem vypadl,“ pokračuje Haug.


... jeho protějškem u Mercedesu byl Paffett.

„Všecko toto bude v letošním roce lepší. Mercedes si na tom dal záležet. I za normálního stavu bude moci pomýšlet na slušný výsledek více jezdců. Dokážu si představit, že nějaký z mladíků překvapí, speciálně při dešti. Je zde hodně potencionálních vítězů,“ zakončil Haug.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy