30 bodů, pět týdnů a tři závody

Green, Jamie | foto: dtm.de

Mercedes-Benz cestuje k devátému závodu sezóny do Barcelony s vysokými ambicemi. Před posledními třemi závody v Barceloně, Le Mans a na Hockenheimu, které se pojedou v pěti týdnech, je situace v šampionátu velmi vyrovnaná.

Ve hře je ještě 30 bodů, které se pokusí jezdci Jamie Green a Paul di Resta samozřejmě získat. Pokud-li chtějí pomýšlet ještě na zisk titulu, tak se musí snažit ukořistit samozřejmě všech 30 bodů pro sebe. Šanci pořád mají, když na průběžně vedoucího Scheidera ztrácí oba po devíti bodech.

Čtyři z osmi závodů pro sebe letos rozhodli právě jezdci Mercedesu. V tabulce celkových vítězství se jasně ukazuje, že Mercedes je zatím úspěšnější než Audi. Z padesáti závodů, ve kterých se střetly čtyři kruhy s hvězdou, jich Mercedes vyhrál 31, zatímco Audi „jen“ 19. Vloni na zdejším 2,977 kilometrů dlouhém Circuit de Catalunya oslavil vítězství Jamie Green. V předešlých dvou letech byly Mercedesy nejrychlejšími vozy. V roce 2006 zajel Bernd Schneider nejrychlejší kolo a o rok později ho napodobil Bruno Spengler.

Závod není jenom zajímavý, ale ještě k tomu i dlouhý. S celkovou délkou 172,666 km je třetím nejdelším v sezóně DTM. Závod v italském Mugellu byl s 173,085 kilometry o 400 metrů delší a nejdelším závodem sezóny byl závod na německém Lausitzringu, který měřil 180,856km.

Na okruhu se také představí domácí pilot formule 1 Pedro de la Rosa, který bude vozit V.I.P. hosty po okruhu ve voze Mercedes-Benz C-Classe.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy