První závod sezony na Hockenheimu byl nejdelším z celého roku. Po škaredé nehodě Kristensena s Prématem v prvním kole došlo k velkému zdržení, neboť byl závod pro trosky vozů rozeseté po dráze úplně zastaven. Vedení se kvůli dodržení časového harmnonogramu a vysílacím právům rozhodlo pro zkrácení závodu na 27 kol, což představovalo 123,498 km, přesto si připsal z tohoto pohledu první místo.
Tradiční trať v britském Brands Hatch, která má v kratší verzi jen 1,929 km, je co do počtu kol nejdelší v seriálu DTM (83 kol). Nejdelším závodem z pohledu odjetých kilometrů v sezoně bylo Mugello. To je se svými 5,245 kilometry 2,7krát delší, jak trať v Brands Hatch.
Nejrychlejším závodem bylo finále na Hockenheimu. Ke zdolání této 4,574 kilometru dlouhé trati potřeboval vítězný Green 1:00:19.948 hodiny. V těsném závěsu se drží závod v Zandvoortu (1:02.31.668 hodiny) a na Nürburgringu (1:02:39.571 hodiny).
ZÁVOD |
VÍTĚZ |
POČET KOL |
DÉLKA TRATĚ |
DÉLKA ZÁVODU |
ČAS |
Hockenheim |
Ekström |
27 |
4,574 |
123,498 |
1:10:16.441 |
Oschersleben |
Paffett |
44 |
3,696 |
162,624 |
1:03:30.763 |
EuroSpeedway |
Häkkinen |
48 |
3,478 |
166,944 |
1:09:10.219 |
Brands Hatch |
Schneider |
83 |
1,929 |
160,107 |
1:05:10.090 |
Norisring |
Spengler |
74 |
2,300 |
170,200 |
1:03:59.350 |
Mugello |
Häkkinen |
33 |
5,245 |
173,085 |
1:03:10.117 |
Zandvoort |
Tomczyk |
38 |
4,307 |
163,666 |
1:02:31.668 |
Nürburgring |
Tomczyk |
43 |
3,629 |
156,047 |
1:02:39.571 |
Barcelona |
Green |
58 |
2,977 |
172,666 |
1:08:21.523 |
Hockenheim |
Green |
37 |
4,574 |
169,238 |
1:00:19.948 |