Ducati Streetfighter / S

| foto: Ducati

Ducati, která tu ještě nebyla! Představte si motocykl, který má nádech streetfightera, je vyroben v dílně Ducati a disponuje obrovským kroutícím momentem a výkonem. To že je děsně in snad nemusíme ani připomínat....

Jen na začátek, historie streetfighterů sahá do 70 - 80 let minulého století. To se začaly formovat jakési varianty silničních motorek bez kapotáže, tak aby se ale daly využívat k dennímu životu. Čili vynikající ovladatelnost, optimální výkon a kroutící moment při snesitelné spotřebě. Poslední parametr takového motcyklu je design. Protože se s takovou motorkou proháníte většinou po městě, tak musíte vypadat in.

Ten kdo jasně vede v tomto úsilí o srdce motoristů je italská značka Ducati. Pokud vzpomeneme jenom sérií morocyklů Monster od Ducati, tak víme, že se jedná o velmi povedenou typovou řadu. Na poslední typ Streetfighet a Streetfigher S jsme si museli počkat do letošního roku. Tato řada se formovala na základě zkušeností jednak ze supersportovního světa Ducati ale také z již tradičních Monsterů, které několik posledních let tvořily vlajkovou loď této značky.

Motocykl, oplývá tím nejlepším co můžete do kategorie streetfighterů zařadit. U Ducati to znamená motor ve tvaru L s obrovským kroutícím momentem a také výkonem. Dílenské zpracování je osazeno těmi nejlepšími díly z kategorie supersportů (brzdy, kotouče, řetěz, spojka atd.). Verze S má navíc vylepšené pérování Ohlins a také komponenty od Marchesiniho jsou tím pravým ořechovým. Navíc DTC (Ducati Traction Control) a DDA (Ducati Data Analysis) je u verze S v základu a tím dělá tento stroj poměrně slušně technologicky nadupaný. Pokud vezmeme v úvahu, že se jedná o dvousedadlovou verzi, která má ergonomicky vytvarované sedla, tak se jedná o slušnou porci emocí do dneškem přeplněných měst. Otázkou jenom zůstavá jestli je větší adrenalin na nadupaném skútru nebo nadupané Ducati...

Motor má objem 1098 ccm a jedná se o dvouválec ve tvaru L s technologií Desmo a 4 ventily na válec, výkon je potom stanoven na hodnotu 115,6kW (155koní) / 9500. Kroutící moment je nastgaven také na 9500 otáček a počty newtenmetrů 115! Vstřikování zabezpečuje elektronika Marelli a výfuk je veden přes velmi pohledné matné trubky do koncovek výfuku, které jsou umístěny nad sebou v rozvedení 2-1-2. Stejné parametry motoru má jak verze Street, tak Street S. Rám je trubkovitý s označením ALS 450.

Co se týče barevného provedení, tak verze bez S bude jednak v černé a šedé barvě s matně šedými doplňky. Verze S bude vyráběna v kalsické červené barvě ala Ducati a také noční černé. Některé drobnosti pak budou v barvě karbonu. Cena zatím nebyla stanovena.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy