Počítejte se mnou. Volkswagen (osobní i užitková divize), Škoda, Audi, Seat, Bugatti, Lamborghini, Bentley a Scania. Celkem devět poměrně odlišných automobilek. A k tomu všemu je koncern částečně vlastněn Porsche a má vliv v automobilce MAN. Ani taková rozvrstvenost nepřinutí Ferdinanda Piecha k tomu, aby přestal uvažovat o rozšiřování portfolia.
Piech údajně lituje toho, že společnost nekoupila Ducati v 80 letech, když bylo na pokraji krachu.
Vlivný 71letý muž v rozhovoru přiznal, že více než jízda ve 1001konovém Bugatti Veyron ho fascinuje jízda ve 180konovém Ducati.
Navíc úspěšná motocyklová i automobilová historie pojí mnoho světových výrobců, například Hondu, Suzuki nebo BMW.
Zajímavé by bylo i navrácení projektu GX3, poloauta, polomotorky, vlastně tedy tříkolky.