DTM: Test Hockenheim - Čtvrtý den předsezonních testů ovládl Glock na BMW

Glock, Timo | foto: dtm.de - HOCH ZWEI

Poslední den oficiálních předsezonních testů na Hockenheimringu zaznamenal nejrychlejší čas po úvodních třech dnech dominance Mercedesu pilot na BMW, Timo Glock.

Závodní okruh na Hockenheimu i letos přivítal tradiční oficiální předsezonní ITR testování DTM. Audi, BMW i Mercedes se samozřejmě maximálně snažili využít této příležitosti k otestování a finálnímu doladění svých speciálů na sezonu 2017, ve které budou všechny značky čelit výzvám spojeným s novými technickými pravidly. Ve čtvrtek jednotlivé značky vyslaly na trať následující jezdce - Audi: Mattias Ekström, Mike Rockenfeller a René Rast; BMW: Timo Glock, Bruno Spengler, Marco Wittmann a Maxime Martin; Mercedes: Paul di Resta, Lucas Auer a Robert Wickens.

Ve čtvrtek jsme zaznamenali vůbec nejrychlejší čas týdne, když ex-pilot Formule 1, Timo Glock, zajel kolo za 1:30,201 min. Druhý čas zajel Paul di Resta, když jeho kolo mělo hodnotu 1:30,238 min. Nejrychlejší pilot Audi byl Mike Rockenfeller s časem 1:30,559 min. Nejrychlejší čas v podání pilota BMW byl poměrně překvapivý, když v předchozích čtyřech dnech speciály z Mnichova za konkurencí zaostávaly. V předchozích dnech udávaly tempo vozy ze Stuttgartu, především pak zásluhou Garyho Paffetta. 

Během letošních testů se obecně hodně zkoušely zastávky v boxech, které se letos dočkají velké změny, když na jednom voze bude moci při zastávce v boxech pracovat pouze osm mechaniků a pro výměnu gum budou moci používat jen dvě mechanické pistole. Zastávka v boxech tak bude trvat asi osm vteřin.

Výsledky 4. testovacího dne na Hockenheimu: 
01. Timo Glock (BMW) - 1:30,201 - 125 kol
02. Paul di Resta (Mercedes) - 1:30,238 - 152 kol
03. Marco Wittmann (BMW) - 1:30,262 - 136 kol
04. Lucas Auer (Mercedes) - 1:30,463 - 163 kol
05. Mike Rockenfeller (Audi) - 1.30,559 - 114 kol
06. Mattias Ekström (Audi) - 1.30,603 - 130 kol
07. Bruno Spengler (BMW) - 1:30,640 - 39 kol
08. Robert Wickens (Mercedes) - 1:30,915 - 182 kol
09. Rene Rast (Audi) - 1:30,952 - 137 kol
10. Maxime Martin (BMW) - 1:32,064 - 94 kol

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy