V posledních dvou letech se sobotní závod jel na pouhých 40 minut a jedno kolo, nedělní jízda naopak měřila hodinu plus jedno kolo.
Díky prodloužení délky sobotního závodu očekává promotér DTM větší strategickou bitvu. K tomu by také měly přispět nové, měkké, pneumatiky s vyšší degradací, absence nahřívacích deček a také pouze jedno pneumatické kladivo na každé straně vozu při zastávce v boxech.
"Nový formát závodů by měl podnítit kreativitu strategií ze strany týmů a jezdců. Změna však přišla především z toho důvodu, že jsme chtěli, aby si fanoušci užili dva stejně dlouhé závody během jednoho víkendu," prozradil Florian Zitzlsperger, člen rady společnosti ITR.
Závodní víkend DTM
Pátek
– Volný trénink 1: 30 min
Sobota
– Volný trénink 2: 30 min
– Kvalifikace 1: 20 min
– Závod 1: 55 min plus jedno kolo
Neděle
– Volný trénink 3: 30 min
– Kvalifikace 2: 20 min
– Závod 2: 55 min plus jedno kolo