V závodě s kvalifikačními pneumatikami

Haberfeld, Mario | foto: Mi-Jack Conquest Racing

S novým vedením, jež se snaží o opětovné zařazení seriálu mezi nejpopulárnější podniky světa, jde ruku v ruce i Bridgestone.

I v roce 2004 bude dodávat japonský koncern pneumatiky pro všechny vozy startovního pole. Bridgestone bude znovu i letos uváděn jako sponzor seriálu a hodlá se angažovat údajně ještě více.

„Jsme rádi, že jsme zpět,“ říká Al Speyer, výkonný ředitel Bridgestone Motorsport. „Mezisezonní období bylo pro Champ Car velmi těžké, ale nové vedení má týmy zpět na dráze a dívá se správným směrem. To nabízí Bridgestone možnost zlepšení vlastností pneumatik i nárůstu zájmu o jeho výrobky.“

Japonský koncern distribuuje při debutovém podniku sezony volné páteční vstupenky pro fanoušky s cílem pomoci seriálu a zvýšit zájem o závody Champ Car. Ale to není jediná změna. Bridgestone s vedením seriálu přichází s dalším nápadem. Jedná se pouze o závod v Long Beach, ale pokud se novinka ujme, může být použita i v dalších podnicích sezony.

Každý tým bude mít pro závod k dispozici dvě sady superpneumatik. Tyto budou měkčí, budou mít větší grip, umožní rychlejší časy a budou speciálně označeny červenou barvou na boku, aby diváci věděli, který jezdec je právě používá. Samozřejmě se budou rychleji opotřebovávat, ale očekává se jejich využití při strategických bitvách. Nutno připomenout, že alespoň jeden úsek závodu bude muset jet každý pilot na těchto gumách povinně.

„Bridgestone se věnuje zvýšení zajímavosti a atraktivnosti seriálu s vědomím, kolik zábavy si zde mohou návštěvníci užít. Tito fanoušci jsou potenciálními zákazníky a Champ Car nám napomáhá získat důležité trhy, jako například Long Beach. Proto se snažíme maximálně zvýšit vyrovnanost startovního pole a přinést co nejvíce vzrušení a zábavy,“ vysvětluje Speyer.


Foto: Mi-Jack Conquest Racing

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy