Blíží se další krok v propagaci IndyCar?

Wheldon, Dan | foto: IndyCar Media

Jak jsme vás již několikrát informovali, většinu závodů sezóny IndyCar přenáší sportovní kanál Versus, který vysílá méně rozšířená kabelová společnosti Comcast (čtvrtina amerických domácností). Ta by měla podle informací koupit podíl mediální skupiny NBC Universal. Co to znamená pro sérii IndyCar?

O koupi NBC se mluví hodně dlouho, nyní přišel deník Daily Finance se zprávou, že smlouva v hodnotě přes 13 miliard dolarů čeká na podepsání. Comcast odkoupí 51 procent NBC a kontrolu převezme od koncernu General Electric.

Samozřejmě, prioritou obchodu jsou jiné náležitosti, ovšem propagovat IndyCar na celostátní televizi by bylo pro sérii ohromnou vzpruhou. Televizní stanice ABC, která příští rok odvysílá pět závodů včetně Indianapolis 500, totiž odsunula propagaci série na druhou kolej.

Vývoj IndyCar – Versus – NBC je zatím ve hvězdách, ale i skrytá podpora není k zahození. Například v americkém seriálu 30 Rock, jenž produkuje stanice NBC, se v jednom díle objevila kšiltovka s logem IndyCar. Byl to určitý náznak budoucích plánů, pouhá souhra náhod nebo hříčka rekvizitáře fandícího sérii IndyCar? Kdo ví. Zatím nezbývá nic jiného než čekat…

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy