Je až s podivem, že jeden z prakticky nejvyrovnanějších a na souboje na trati nejzajímavějších formulových seriálů světa je na pokraji svého konce. Těžko z dostupných zpráv odhadnout skutečnou hloubku varovných signálů v kontrastu se zájmem o převzetí seriálu jiným právním subjektem.
Kevin Kalkhoven reprezentující třetinu skupiny Open Wheel Racing Series, která zahrnuje mimo něj ještě dva třetinové podílníky Gerryho Forsytha a Paula Gentilozziho, je přesvědčen o tom, že Champ Car vyjde z krize ještě silnější.
Seriál má dlouhodobé finanční problémy a letošní ztráta se měla vyšplhat k hranici 100 milionů USD. OWRS nyní nabídla koupit veškerá aktiva i pasiva k tomu, aby mohla uvést seriál opět do stavu příprav na sezonu 2004. K dohodě by mohlo dojít údajně ještě do konce tohoto týdne.
„Chceme čistý list papíru, to je to o čem nyní jednáme. Snažíme se zajistit vše potřebné pro start sezony 2004, tedy mimo jiné motory Ford, pneumatiky Bridgestone, sponzory a závodní okruhy,“ prohlásil Kalkhoven, jenž dodal, že v tuto chvíli je dost finančních prostředků k překlenutí minimálně dvou měsíců.
Také připomněl velkou podporu nejen fanoušků, ale i zúčastněných týmů. „Máme ohromnou podporu a loajalitu od lidí, kteří půjdou buď doprava a nebo doleva, dle situace. Oni nechtějí nic jiného než závodit.“
Foto: Archiv
Kevin Kalkhoven je optimistou
V těchto dnech se rozhoduje o bytí či nebytí seriálu Champ Car a jeden z jeho zachránců v něj pevně věří.