Počínaní stáje Auto-News.CZ Team Penske v hlavním Cupu se dá považovat za velmi uspokojivé. Až na jeden výpadek v podání Lukáše Srňánka, v obou závodech dojeli oba jezdci v TOP5. Snad jen to zasloužené vítězství stále uniká, i když o pole-position, nejrychlejší časy v trénincích a závodech nouze není. Jenže letošní sezóna je zcela v rukou polského jezdce Owsianka, který všech pět podniků vyhrál. Logicky tak suverénně vede průběžné pořadí, na druhém místě s velkou ztrátou je Janík, Srňánek drží čtvrté místo.
Zcela opačně se vyvíjí situace v sérii Bush. Po vítězství Petra Janíka si pro sladký triumf přijel i Lukáš Srňánek. V průběžném pořadí vede Janík se slušným náskok. Srňánek se zatím pohybuje na druhém místě.
#51 Lukáš Srňánek
DAYTONA - nedojel, 12.
Daytona měla být záchranou po předešlých závodech, které se nevydařily. Jenže už v prvním tréninku se mi nepodařilo správně nastavit auto.V kvalifikaci jsem zajel 8.místo, což nebyla moc dobra výchozí pozice. Ale závod v Daytone je dlouhý, takže není problém se probojovat v průběhu závodu vpřed. Závod jsem odstartoval vcelku dobře, snažil jsem se držet trochu zpět a moc se na nepouštět do unáhlených manévrů. Bohužel ve čtvrtině závodu
přišla hloupá chyba, za kterou jsem tvrdě zaplatil. Při předjíždění soupeře jsem havaroval. Vůz byl sice pojízdný, ale už ne konkurenceschopný. To znamenalo odstoupení ze závodu. Smolná série tak pokračuje.
NEW HAMPSHIRE, 3.
Do New Hampshire přijel celý tým nabuzen udělat dobrý výsledek. Důkazem prolomení smůly byla výhra v Busch sérii. Od prvního tréninku byl vůz naprosto perfektně připraven pro závod, ale kvalifikace vůbec nevyšla. Start z posledního místa nebyl moc pozitivní. Jednalo se o nejhorší postavení na startu v této sezóně. Avšak na závod jsem měl perfektní auto. Od startu jsem se snažil okamžitě dostávat vpřed, abych si udržel vedoucí jezdce. V průběhu závodu jsem měl plno krásných soubojů se soupeři. V závodě, kde je důležitá soustředěnost a dobrá připravenost vozu, jsem nakonec skončil na pěkném 3.místě. Zároveň chci pogratulovat svému týmovému kolegovi za nečekaně skvělé výsledky v sezóně 2008.
Petr Janík
DAYTONA, 5.
Smolný závod. Zhruba v půlce závodu se přede mnou roztočil vůz #5 a už jsem se mu nestačil vyhnout. S poškozeným vozem nešlo závodit, rychlost vozu rapidně klesla. Mechanici dělali co mohli a můžeme být rádi, že vůz opravili alespoň na dojetí. Naštěstí jsem se potkal s vozem #66 a ve dvojici nám to jelo nachlup stejně a díky tomu aspoň o 10 mph rychleji. Omlouvám se Jirkovi (#10), kterému jsem pravděpodobně zkomplikoval jízdu. Kvůli špatné komunikaci mezi mnou a spotterem jsem neoprávněně předjel pace car, za což následoval trest na pitlane. Ale nakonec z toho bylo pěkné páté místo.
NEW HAMPSHIRE, 4.
Ovál New Hampshire má velmi malé klopení díky čemu se závod stává velmi náročný. Zajel jsem tankovat pod zelenými vlajkami, ale kdybych chvíli počkal, mohl bych při žluté fázi. To mě pravděpodobně stálo pódiové umístění. Vůz byl nastaven velmi dobře, ale chyběla mu rychlost.
COSCAR: I přes problémy pořád v TOP5
COSCAR; Léto nám přineslo dva on-line počítačové hry z prostředí NASCAR. Český šampionát pokračoval podnikem na superspeedway Daytona a oválu v New Hampshire.