Inženýři se shodují: Budou potřeba změny

Inženýři v IRL si nyní lámou hlavy nad tím, jak zvýšit přítlak a omezit rychlost.

Kenny Brack, který přežil těžkou havárii v Texasu by byl rád, kdyby byly vozy IRL Indy Car o 50 km/h pomalejší. Mauricio Gugelmin, který dokonce se jednou dokonce v Champ Carech na okruhu v Californii dostal přes hranici 387 km/h, se ani nediví svému příteli Gilu de Ferranovi, že se rozhodl ukončit aktivní kariéru.

Derrick Walker, vlastník stáje v Champ Car, se obává o budoucnost amerických formulových závodů, obzvláště pak závodů na oválech. Jen od roku 1996 se v IRl zranilo 76 závodníků.

Nejnovějším problémem v IRl jsou létající vozy. V dubnu při testování v Indy najel Mario Andretti na nejaký malý předmět a vzlétl do vzduchu. Kenny Brack po kolizi s Tomasem Scheckterem vzlétl do vzduchu a roztříštil svůj vůz o ochraný plot. Tony Renna ztratil ve třetí zatáčce v Indy kontrolu nad svým vozem a ze zatím nepochopitelných důvodů vzlétl. Na to bohužel doplatil svým životem.

Najde se někdo, kdo udělá závody na oválech bezpečnější?

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy