Start vyšel z prvního místa Kobayashimu dobře, ale podobně rychlý byl i vedle něj startující Buemi. Oba piloti spolu v úvodu závodu bojovali a do bitvy se zapojili i Grosjean a Pantano. Francouzský pilot stáje ART se ve druhém kole zmocnil vedení. Oba vedoucí piloti sice patřili k nejrychlejším, Japonec však nedokázal suverénního Grosjeana ohrozit a ten s přehledem kontroloval průběh závodu směrem k cíli.
Zvrat v průběhu dopoledního sprintu přinesl náhradník Ricci, jenž dostal na obrubníku smyk a zůstal stát uprostřed dráhy tak nešťastně, že vedení povolalo bezpečnostní vůz. Po restartu Grosjean chyboval a vyjel mimo trať. Ihned se vrátil, ale omezil při svém manévru druhého Kobayashiho, za což byl potrestán penalizací, která ho díky stmelenému startovnímu poli poslalo do zadních nebodovaných pozic.
Z vítězství se tak nakonec radoval testovací pilot Toyoty Kobayashi, jenž navíc ještě získal bod za nejrychlejší kolo závodu. Na stupně vítězů ho doprovodili Buemi a Pantano. Další bodované pozice kratšího závodu obsadili Senna, Valsecchi a Villa. Včerejší vítěz Parente dokončil závod jako sedmý a první nebodující.
V čele šampionátu stojí Senna a Parente, kteří si z Barcelony odvážejí po jedenácti mistrovských bodech.