Smlouva byla stanovena do roku 2010. Dohoda vznikla na základě partnerství Coca-Coly a pěti amerických okruhů, které jsou zařazeny do letošního kalendáře IndyCar.
„Coca-Cola je světovou značkou. Jsme nadšení, že ji budeme mít na palubě,“ řekl Terry Angstadt, prezident reklamního oddělení IRL. „Vzrůstající počet dohod s kvalitními organizacemi jako Coca-Cola nám opravdu pomáhá vybudovat silnou budoucnost IndyCar série.“
Beatriz Perez, která se stará o chod značky v severoamerickém segmentu taktéž neskrývá nadšení. „Toto sdružení s IndyCar dovolí Coca-Cole postavit dlouhou a úspěšnou historii s oválem Indianapolis Motor Speedway a závodem Indianapolis 500.“
Coca-Cola oficiálním sponzorem IndyCar
Sloučením obou amerických formulových sérií sjednotilo zájmy sponzorů, kteří si již nikdy nebudou muset vybírat mezi dvěmi stranami. A právě nápojový gigant Coca-Cola se rozhodl sponzorovat rovnou celou sérii IndyCar.