Smlouva byla stanovena do roku 2010. Dohoda vznikla na základě partnerství Coca-Coly a pěti amerických okruhů, které jsou zařazeny do letošního kalendáře IndyCar.
„Coca-Cola je světovou značkou. Jsme nadšení, že ji budeme mít na palubě,“ řekl Terry Angstadt, prezident reklamního oddělení IRL. „Vzrůstající počet dohod s kvalitními organizacemi jako Coca-Cola nám opravdu pomáhá vybudovat silnou budoucnost IndyCar série.“
Beatriz Perez, která se stará o chod značky v severoamerickém segmentu taktéž neskrývá nadšení. „Toto sdružení s IndyCar dovolí Coca-Cole postavit dlouhou a úspěšnou historii s oválem Indianapolis Motor Speedway a závodem Indianapolis 500.“
Coca-Cola oficiálním sponzorem IndyCar
Sloučením obou amerických formulových sérií sjednotilo zájmy sponzorů, kteří si již nikdy nebudou muset vybírat mezi dvěmi stranami. A právě nápojový gigant Coca-Cola se rozhodl sponzorovat rovnou celou sérii IndyCar.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Rihanna na sebe poštvala kritiky i fanoušky!
-
Kanye West čelí dalšímu šokujícímu obvinění. Žáky ve své škole chtěl uvěznit!
-
V rodině Ozzyho Osbournea málem došlo k tragédii!
-
Finále extraligy hokeje 2024: Ukončí Pardubice dlouhé čekání na titul?
-
Meghan neměla na růžích ustláno! V královském paláci se s ní nepárali.