Rok 2007 probíhal podobně, avšak tentokrát se pozice lídra ujal šampión Scott Dixon. Opět jsme byli svědky napínavého souboje, jenž trval až do posledních metrů sezóny 2007. Dixon měl k vítězství dobře našlápnuto, ale prázdná palivová nádrž řekla dost a pro titul si dojel Dario Franchitti.
Kde rozhodně uvidíme červenobíle monoposty na čele jsou úvodní podnik Homestead a pak červencový závod ve Watkins Glen. Homestead je doménou Dana Wheldona, od roku 2005 nepoznal tento ovál jiného vítěze. Stejně je na tom i klasický okruh Watkins Glen, toho však od stejného roku pravidelně pokořuje Scott Dixon.
SCOTT DIXON
Datum narození: | 22. 7. 1980 |
Místo narození: | Auckland, Nový Zéland |
Bydliště: | Indianapolis, USA |
Pozice, kde jsme loni skončili, vás nutí být extrémně agresivní, jelikož nám (titul) unikl jen o kousek. Ještě více vás to posiluje, protože to bolí, když jste prohráli jen kvůli nedostatku paliva. Rozhodně cítíme, že jsme v posledních dvou letech nedotáhli svou práci do konce. I když Dario (Franchitti) odešel, nebude to o nic lehčí. Sjednocením bude na startu mnohem více jezdců. Musíme se snažit, ale objeví se spousta lidí, kteří nás budou chtít porazit.
DAN WHELDON
Datum narození: | 22. 6. 1978 |
Místo narození: | Emberton, Velká Británie |
Bydliště: | St. Petersburg, USA |
Věci se začaly hýbat a všichni lidé okolo vozu s číslem 10 pracují jako jeden, ze závodních víkendů se budeme snažit vytěžit maximum. Ne vždy se jdete po vítězství. Pokud máte z jakýchkoliv důvodů monopost, který stačí jen na třetí nebo čtvrté místo, a vy bez většího úsilí dojedete druzí, je to paráda. Přesně toto je nejdůležitější. Vítězství jsou skvělá, ale podle mne vítězství v šampionátu jsou lepší, když zažíváte náročný víkend a dostanete z něj maximum.
TARGET CHIP GANASSI RACING
Čísla vozů: | 9 - Dixon, 10 - Wheldon |
Výkonný ředitel: | Mike Hull |
Týmový manažer: | B. Wanser, S Harner |
Šéfinženýr: | E. Bretzman (9), C. Simmons (10) |
Šéfmechanik: | R. Davis (9), K. O´Donell (10) |
2007 REVIEW
Starty: | 34 |
Vítězství: | 6 |
TOP 5: | 19 |
TOP 10: | 27 |
Pole-position: | 3 |
Kol ve vedení: | 896 |
Dojezdů do cíle: | 27 |