Po svém úspěchu v britském šampionátu F3000 se Haberfeld bez výrazných úspěchů snažil prosadit i v mezinárodní Formuli 3000, ale s podpisem smlouvy získal novou výzvu. „Jedním z důvodů, proč jsem se rozhodl odejít do C.A.R.T. je sestava týmu. Jeho kořeny pochází z Evropy. Erik Bachelart vyhrál sérii Indy Light v roce 1992 a sám závodil v C.A.R.T. Týmový manažer Chris Mower je synem Dereka Mowera, který vlastnil tým F3000 ve kterém jsem v roce 2001 závodil a Andy Miller byl mým závodním inženýrem v týmu Paul Stewart Racing, když jsem zvítězil v britském F3000 v roce 1998,“ vysvětlil svoji volbu Haberfeld.
První testy ho čekají 25. a 26. ledna 2003 na okruhu Laguna Seca. „Náš vůz je ten, se kterým Patrick Carpentier získal 3. místo v roce 2002 a protože jsou pravidla neměnná, těžko se může změnit aerodynamika, měli bychom tedy být konkurenceschopní i v sezoně 2003. Bude tu hodně nováčků a mým cílem je získat titul nejlepšího nováčka roku stejně jako Laurent letos,“ dodal Haberfeld.
Mario Haberfelda uvidíme v příštím roce v C.A.R.T.
Šampión britské F3000 z roku 1998 Mario Haberfeld podepsal smlouvu s týmem Conquest Racing Erica Bachelarta, s jehož vozem získal Laurent Redon ocenění nejlepšího nováčka série pro rok 2002. Tým bude startovat s podvozkem Reynard 02I.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
Počasí: Zimu do Česka přinesla tlaková níže Caetano. Co od ní můžeme čekat?
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!