Start závodu se nejlépe podařil třetímu Zuberovi, který se dostal do vedení. Vítěz kvalifikace Filippi a druhý Glock naopak manévr pokazili s protáčejícími se zadními koly. Ital navíc v šikaně dostal hodiny a i díky hromadné kolizi v první zatáčce (Conway, Soucek, Zaugg) byl na trať povolán safety car. Zuber v čele řady jezdců zamířil k mechanikům, ne tak Glock.
Do čela se tak dostal Němec, následoval Negrao, Rodriguez, Risati, di Grassi, Carroll, Pantano a Garcia. Po restartu Risati propadal zpět, Zuber se rozhodl riskovat a zaútočil na Rodrigueze. Předjížděcí manévr se však nevydařil a Rakušan skončil mimo hru v kačírku k malému nadšení vedení stáje iSport.
Poté, co zastavili u mechaniků i zbylí jezdci, dostal se pohodlně do vedení di Grassi. Pokud by Zuber vyčkal, vedl by pole on a navíc by mohl účinkovat v šachové partii mezi týmovým kolegou Glockem a di Grassim.
Za di Grassim jezdil Carroll, kterého nutil k chybě Pantano a Glock. Pantano nakonec Ira dokázal předjet a zvýšil odstup. Carroll se soustředil na obranu své pozice před blížícím se Glockem. Po vzájemném těsném souboji se ale Němec rozhodl raději neriskovat havárii a takticky volil jisté body do průběžného pořadí.
Pátý projel cílem Garcia, následoval Nakajima, Negrao a Chandhok, který bude do zítřejšího závodu startovat z pole position.