Datum narození: 13. června 1974 Místo narození: Pals, Katalánsko, Španělsko Bydliště: Miami, Florida, U.S.A. Současný tým: Visteon Patrick Racing
Kariéra:
2006: V letošní sezoně závodí Servia v týmu PKV Racing, kde je týmovým kolegou Jimmiho Vassera, který ovšem nebude startovat v celé sezoně a mladé ženy Katherine Leggeové.
2005: Rok 2005 se stal nejúspěšnějším účinkováním v jeho šestiletém působění v seriálu Champ Car, čemuž také velmi pomohla situace, kdy musel v týmu Newman/Haas nahradit zraněného Bruna Junqueiry, jenž se zranil při nehode v závodě 500 mil Indianapolisu. V úvodu sezony přitom Servia sedlal vůz týmu Dale Coyneho. Z jedenácti startů za Newman/Haas dokázal vybojovat sedm p´diových umístění a také své první vítězství (Montreal). Také zajel první Pole a čtyřikrát se postavil v sezoně do první řady na startu. Sezonu završil s 288 body na senzační druhé pozici.
2004: Přestože do týmu Dale Coyne Racing naskočil těsně před startem sezony, zajistil týmu v jeho 19ti leté historii nejlepší sezonu.
2003: Celou sezonou prošel v týmu Patrick Racing. Poprvé absolvoval v Champ Car start z první řady. Během sezony celkem vedl 37 kol. Se 108 body zakončil sezonu na sedmé pozici.
2002: V této sezoně vytvořil svůj zatím nejlepší výsledek od jeho nejlepšího umístění v Grand Prix Detroitu v roce 2000 a čtvrtého místa v Rockinghamu. Letos zaznamenal dvakrát výsledek v TOP 5, s umístěním na pátém místě v 500 Presented by Toyota v California Speedway. Byl přijat jako jezdec týmu Visteon Patrick Racing šampionátu FedEx CART Championship Series po debutu v Townsend Bell. Sezonu začal v týmu PWR Championship Racing. Získal nejlepší startovní pozici v sezoně v Road America. Na start se postavil na devátém startovním místě v závodě Honda Indy 300. V šampionátu bodoval také v závěru sezony v Denveru a Rockinghamu.
Pohled na sezonu 2002: Mladý Španěl otevřel své skóre v seriálu Champ Car svým 10. místem v Monterrey. Společně s týmovým kolegou Scottem Dixonem to bylo po dlouhé době poprvé, co se umístili dvě týmová auta Patrick Racingu v TOP desítce. Naposledy tomu bylo minulý rok, kdy v Torontu dokončil závod Scott Dixon na pátém místě a tehdejší týmový kolega Brazilec Mauricio Gugelmin na sedmém místě. Tým Patrick Racing se tehdy ještě jmenoval PacWest Racing Group. Kvalifikoval se 13. na závod Toyota Grand Prix v Long Beach, kde skončil až na 11. místě z důvodu mechanické poruchy. Dále se kvalifikoval na 20. místě pro závod Bridgestone Potenza 500 v japonském Twing Ring Motegi, kde obsadil skvělé šesté místo. Nestartoval od 4. do 9. závodu, protože jeho tehdejší tým PWR Championship Racing nenastupoval v šampionátu od jejich posledního závodu z dubna v Bridgestone Potenza 500. Poté podepsal smlouvu s týmem Visteon Patrick Racing, za který debutoval v Towensend Bell s vozem číslo 20. Kvalifikoval se na závod ve Vancouvru na 15. místě a závod dokončil na pozici 14. Dále vybojoval mistrovské body v závodě Grand Prix Mid-Ohio, kde si vytvořil dobrý předpoklad k dobrému výsledku v nadcházející Grand Prix Motorola 220 v Road America. Zde jezdil ve vedoucí skupině jezdců po dobu 35 kol. Poté měl mechanickou poruchu a musel odstoupit. Dalším závodem měl být závod v Molson Indy v Montrealu, kde se kvalifikoval na 14. místě a skončil 16., opět měl technické potíže. Další kvalifikace se uskutečnila na závod Shell Grand Prix v Denveru, kde se kvalifikoval 13. a dokončil závod na o dvě pozice lepším místě a to 11., kde opět získal mistrovské body do hodnocení jezdců. Dále měl technické problémy v závodě Grand Prix America v Miami a grand Prix Honda Indy 500. Do příštího závodu The 500 Presented by Toyota se kvalifikoval na 18. místě a skončil 5. a to bylo podruhé v sézoně, kdy se objevil v TOP 5. V posledním závodě sezony v Mexico City startoval z 16. pozice a závod dokončil na 9. místě, což bylo opět pro tohoto jezdce dobré ocenění. Sezonu FedEx CART Championship Series 2002 dokončil na 16. pozici s celkovým počtem 44 mistrovských bodů.
2001: Absolvoval Fedex CART Championship Series za nově se formující tým Sigma Autosport. Získal mistrovské body v devíti z dvaceti startů, s nejlepšími výsledky ve Vancouvru a Německu. Šampionát dokončil se 42 body na celkovém 19. místě.
2000: Šampion Dayton Indy Lights z roku 1999 měl nejlepší předpoklad na cenu pro nejlepšího nováčka šampionátu CART „Jim Trueman Award“. Získal mistrovské body v jedenácti z dvaceti závodů, kde získal své první umístění na pódiu, tedy na třetím místě v Detroitu. Tedy zopakoval dobré umístění ze závodu v Gateway, kde skončil pátý. Celkově skončil ve své první sezoně v CART na 15. místě.
1999: Závodil v seriálu Daytona Indy Lights za tým Dorricott Racing. Tento šampionát vyhrál. O titul bojoval s pěti jezdci.
1998: Dokončil svoji první sezonu v Daytona Indy lights, kterou dokončil na skvělém 7. místě.
1997: Skončil 5. v britské Formuli 3 a 3. v Macao Formuli 3 World Championship. 1996: Skončil 4. ve francouzské Formuli 3.
1992-97: Dokončil Elf-Campus jezdeckou školu
1988: V roce 1988 nastartoval svoji závodnickou kariéru s motokárami.
Soukromí: Svobodný…Promoval na univerzitě Politecnia de Catalunya s titulem strojní inženýr. Jeho koníčkem je motokros. Od svého otce Salvadoreho dostal svůj první off-road motocykl již ve dvou letech. Jeho otec je dvojnásobný mistr Španělska v rally a jeho matka Montse, jezdí se Salvadorem jako navigátorka.