Už za měsíc!

Ranger, Andrew | foto: Champ Car World Series

Ale s kým? Sezóna začíná již za měsíc, pojďme se podívat na to, koho bychom mohli vidět na startu v Long Beach.

V letošní sezóně již nemusíme řešit, jestli vůbec nějaký start v Long Beach uvidíme. Série se pod novým vedením ubírá tím správným směrem a tak můžeme rozvířit debatu na téma kdo vlastně ty pekelné stroje bude řídit.

Tři týmy již mají potvrzené oba jezdce - Newman/Haas (Bourdais, Junqueira), Forsythe (Tracy, Dominguez) a RuSPORT (Wilson, Allmendinger). O Katherine Legge a PKV už ví asi všichni a posledním jistým je Will Power u týmu Australia.

Jak by mohl vypadat zbytek startovního pole? Jak to vidím já?

Kdo bude partnerem Katherine Legge si doopravdy nedokážu odhadovat. Může to být Vasser, ale stejnětak to může být i Servia nebo i některý z dalších jezdů, kteří pro PKV testovali. Tuhle otázku nechám otevřenou stejně jako to, jestli angažování Katherine bylo dobrým nebo špatným tahem.

Obsazení týmu Australia bude zřejmě záležet na tom, jak moc bude spolumajitel Craig Gore chtít mít oba jezdce Australany. Alex Tagliani udělal pro tým mnoho a ve své práci by určitě rád pokračoval, ale stále je o něco méně Australan než Ryan Briscoe.

U MiJack/Conquest-u by mohla pokračovat budoucnost mladé kanadské naděje Andrew Rangera. Andrew prý sehnal několik dalších sponzorů. Za volantem druhého vozu se objeví podle mne některý z mladých Evropanů, které Conquest testoval.

Nelson Phillipe, který byl dlouho spojen především s Conquestem, se letos možná přesune k HVM. Jsem si jistý, že Nelsona letos ve startovním poli uvidíme, ale u Conquestu by mohlo být plno. Spojení s HVM se jeví jako poměrně logické, protože za Nelsonem bude určitě stát silný sponzor. A ty bude HVM i přes spojení se Cedricem (u nás osoba prakticky neznámá, ale v Americe velmi populární komik) stále potřebovat. Ve druhém voze by se mohl prohánět Gareth Ridpath. Ptáte se kdo to je? Obrazně řečeno, já také nevím... Na své osobní stránce však již má logo ChampCar.

I když tým Rocketsports vlastní jeden ze spolumajitelů ChampCar, Paul Gentilozzi, tak jeho budoucnost je asi nejzastřenější ze všech. Vlastně se ani neví, jestli bude nadále pokračovat s jedním nebo se dvěma vozy. Paul by rád do ChampCar přivedl bývalého testmana Renaultu Francka Montagnyho, ale zároveň také pracuje na projektu dalšího národního týmu - týmu Brazílie. Jezdci by měli být Enrique Bernoldi a Antonio Pizzonia.

Možná jsem až moc pesimistický, ale to nejlepší co z této situace očekávám je tým se dvěma závodníky, kde jeden bude Montagny a druhý ten lepší z dvojice Bernoldi-Pizzonia.

A nakonec Dale Coyne. Myslím že můžu s jistotou prohlásit, že na startu v Long Beach budou dva jeho vozy. Kdo je ale bude řídit, to se dozvíme jako obvykle až v okamžiku, kdy je vyloží z transportéru a polepí jmenovkami. Ricardo Sperafico prý má velkou šanci vrátit se s tímto týmem, ale kdo ví. Nepřijde letos čas jeho bratra Rodriga? Nebo znovu bratrance Alexe? Nechme se překvapit...

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy