Hlasy jezdců před German 500

Tuto neděli, jen šest dní od posledního závodu v britském Brands Hatch, se uskuteční další již pátý podnik letošního šampionátu vozů Champ Car. Přinášíme vám tedy ohlasy některých jezdců, kteří mají šanci výrazně promluvit do výsledkové listiny tohoto závodu.

PAUL TRACY (#3 Player´s/Indeck Lola Ford-Cosworth/Bridgestone): ”Jeden z hlavních rysů šampionátu Champ Car je jeho široké pole působnosti. Jezdec zde musí zvládnout závodění na klasickém okruhu, oválu nebo superoválu. Myslím, že je docela vhodné, že letošní první ovál přišel na řadu právě zde v Lausitzu, protože to je ovál, který se může zařadit mezi nejlepší ovály na světě. Když jsem před dvaceti lety závodil v Německu na motokárách, neveřil bych, že se sem někdy vrátím a budu jezdit dvou set mílovou rychlostí po superovále. Poprvé jsem zde jel závod před dvěma roky a bylo to docela vzrušující, hlavně díky plným tribunám fanoušků. Zklamaný jsem byl jen z výsledku, protože jsem neskončil lépe než na 10. pozici. Snad se mi povede letos lepší výsledek. Také bude dobré zde opět vidět Alexe Zanardiho, který měl tady hodně smůly. Bude dobré být s ním opět v závodě. Pro mě nastal taky jeden fakt a to, že vše dobré jednou skončí. Důkazem toho je výsledek z Barnds Hatch. V průběhu šampionátu má jezdec dobré a špatné chvíle. Důležité je ty špatné chvíle omezit na minimum. Závod v Anglii jsem ji pustil z hlavy“.

BRUNO JUNQUEIRA (#1 PacifiCare Lola Ford-Cosworth/Bridgestone): “Bylo skvělé postavit se opět na stupně vítězů a to zde Brands Hatch. Celý tým pracuje velmi tvrdě, takže si zaslouží získat vítězství. Paul Tracy již nějaké vítězství má a jak znám Michéla Jourdaina jr, tak bude potřeba, abychom ještě více přidali. Pódiové umístění je skvělé, ale potřebujeme zvítězit, abychom předběhli Paula Tracyho. Do Evropy jsme přivezli kompromisní balík aerodynamiky, který byl na půl na silnici a napůl na ovál. Vyplatilo se nám to v Brands Hatch. Doufejme, že se výsledek bude pro nás opakovat i v Německu“.

MICHEL JOURDAIN (#9 Gigante Lola Ford-Cosworth/Bridgestone): “Tým RAHAL je jeden z několika týmů, kterým se v posledních pěti letech na oválech dominantním způsobem dařilo. Celý tým má pocit, že pokud bude v pořádku auto, měli bychom být úspěšní. Je to dobrý pocit, když víte, že budete mít auto, které má možnost být nejrychlejší na trati“.

PATRICK CARPENTIER (#32 Player´s/Indeck Lola Ford-Cosworth/Bridgestone): “Přestup z Brands Hatch do německého Lausitzringu je docela velká změna. Očekávám, že pojedeme o něco pomaleji, než se zde závodilo před dvěma roky, protože musíme poslechnout nařízení, které nám říká, že musíme použít pro obě události (Brands Hatch a Lausitzring) stejné aerodynamické nastavení. Je zajímavé, že mám rád superovály, protože jsem získal první vítězství na superovále v Michiganu a před dvěma roky v Lausitzu jsem skončil třetí. Závodit v Lausitzu je opravdu velmi zvláštní. Jsem si jist, že přítomnost Alexe Zanardiho bude velkou inspirací pro každého jezdce“.

MARIO DOMINGUEZ (#55 Herdez Lola Ford-Cosworth/Bridgestone): “Minulý měsíc byl pro náš tým velmi dobrý – dobře jsem zajel v Long Beach, měli jsme úspěšný test v Portlandu a v pondělí jsme uspěli i v Brands Hatch. Myslím, že tým je navzestupu, včetně mě. Jsme motivování více, než kdy jindy. Jsem přesvědčen, že můžeme opět dosáhnout i v Německu na pódiové umístění. Je to velmi působící dráha. Určitě bude dobrým podnikem šampionátu i v budoucnu“.

ALEX TAGLIANI (#33 Johnson Controls Lola Ford-Cosworth/Bridgestone): “Důvěřuji týmu Rocketsports a Paulu Gentilozziovi. Vidím svůj návrat na Lausitzring jako novou zkušenost s novým týmem. Pro German 500 musíme použít stejný aerodynamický základ jako v Brands Hatch. Teprve až v trénincích budeme moct měnit nastavení na místní podmínky, které jsou rozdílně od Brands Hatch.

ORIOL SERVIA (#20 Visteon/Patrick Racing Lola Ford-Cosworth/Bridgestone): "Myslím, že tým Visteon Patrick Racing je velmi dobře připraven na německý ovál. Získali jsme dobrý impuls po našem výborném čtvrtém místě v Brands Hatch, ale pro nás je nejdůležitější, že jsme v Anglii jeli z nízkým přítlakem, což dobře využijeme na superoválu v Lausitzu. Nové předpisy pro tyty dva evropské podniky říkají, že musíme využít stejné základní nastavení pro oba závody. Nastavení z Brands hatch může být pro nás výhodou v Německu“.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy